Ce-şi propune Napoca Rally Academy în următorul sezon şi cu ce maşini concurează

Ce-şi propune Napoca Rally Academy în următorul sezon şi cu ce maşini concurează
Echipa clujeană de raliu Napoca Rally Academy şi-a lansat maşinile şi la Bucureşti, ieri. Cu un Harlem Shake.

În noul sezon Marco Tempestini şi Dorin Pulpea iau startul pe o Skoda Fabia S2000, Simone Tempestini şi Sergiu Itu concurează pe o Subaru Impreza R4, Bogdan Marişca şi Sebastian Itu participă cu un Mitsubishi Lancer Evo 9, Dani Ungur şi Toni Avram iau startul pe un Lancer Evo 6 iar Florinel Tincescu şi Iulian Nicolaescu evoluează pe o Dacia Logan.

Obiectivele NRA pentru următorul sezon sunt titlul pe echipe şi promovarea siguranţei rutiere în toate etapele sezonului. Echipajele s-au prezentat şi luni seara la Cluj, în mall-ul din Floreşti.

Una dintre principalele noutăți din cadrul echipei este modelul Skoda Fabia S2000, botezată Anabella, cu care va concura echipajul Marco Tempestini/Dorin Pulpea. După ce anul trecut a participat cu acest model la Raliul Sibiului, Marco Tempestini a decis să abordeze competiția internă cu Skoda Fabia S2000. „Pentru noi obiectivul principal este câștigarea titlului la echipe. Din punct de vedere individual, ne-am pregătit intens și vrem să fim cât mai aproape de Delecour pe asfalt, unde din punctul meu de vedere va fi imbatabil, și să inceram să-l atacăm pe macadam. Nu va fi deloc un an ușor și o clasare pe podium la finalul sezonului din CNRD și ERC ar fi un rezultat multumitor", a spus Marco Tempestini.

În schimb, în Campionatul European de Raliuri Marco Tempestini va merge cu Subaru Impreza R4. La fel că și până acum, Dorin Pulpea va fi copilotul sau în ambele competiții. „Abordam noul sezon cu optimism și cred că am reușit să rezolvăm micile probleme de fiabilitate cu care ne-am confruntat în trecut. Suntem pregătiți și abia aștept să înceapă sezonul! Îmi doresc să câștigăm cât mai multe probe speciale și sunt convins că odată cu acestea vor veni și victoriile de etape. Ediția din acest an a Raliului Brașovului are un format interesant și dacă ne va ajută și vremea o să fie o luptă foarte strânsă, iar fanii vor avea parte de un adevărat spectacol", a spus și Dorin Pulpea.

Și echipajul Simone Tempestini/Sergiu Itu merge anul aceste pe două fronturi. După debutul de sezon din Campionatul European de Raliuri, Simone Tempestini este pregătit și pentru prima cursă din România. „Obiectivele mele pentru noul sezon sunt să parcurgem cât mai mulți kilometri, să acumulăm experiență și să ne formăm mai bine că echipaj. Voi încerca să am un ritm bun încă de la primele etape pe asfalt și să cresc pe toată durată sezonului", a spus Simone Tempestini.


La fel că în Campionatul European, Simone Tempestini va concura alături de Sergiu Itu pe un Subaru R4. „Va fi un sezon plin în care trebuie să învățam cât mai multe. Este important să acumulăm experiență și să creștem pas cu pas și sunt sigur că așa vor veni și rezultatele", a spus și Sergiu Itu, copilotul echipajului.


În 2013, Bogdan Marişca și Sebastian Itu vor concura cu modelul Mitsubishi Lancer EVO 9 la clasă 3. „Îmi doresc un sezon la finalul căruia NRA să devină campiona la echipe, iar noi să reușim o clasare pe podium la general. Mi-aș dori să văd o creștere din punct de vedere calitativ a raliurilor din CNRD și vreau că spectacolul de pe probele speciale să fie pe placul fanilor. Noi vom încerca să facem spectacol pentru toți fanii noștri și îi așteptăm pe toți pe probe", a spus Bogdan Marişca.


În afara etapelor din competiția internă, Sebastian Itu, copilotul echipajului, își dorește și o participare în Campionatul European. „Ca și orice sportiv de performanță în doresc să câștig fiecare probă specială, fiecare etapă și să devin campion. Ținând cont că avem buget anul acesta doar pentru a evolua la clasă 3 luptă pentru titlu va fi extrem de dificilă, așa că obiectivele echipajului nostru este să mergem cât mai tare și spectaculos pe probe, să fim campioni la echipe cu NRA și să-i ajut pe piloții tineri din echipă să evolueze. Desigur, îmi doresc să mergem și la o etapă din Campionatul European și vom face tot posibilul pentru a reuși acest lucru. Știu că lupta la titlu va fi grea, dar toți avem o șansa și noi vom încerca totul pentru a reusi", a spus Sebastian Itu.


La fel că în 2012, echipajul Daniel Ungur/Toni Avram și-au propus să termine pe prima poziție la clasa 11. Echipajul NRA va lua startul cu aceeași mașină, Mitsubishi EVO 6. „Obiectivul meu este să câștigăm clasă 11 și titlul de campioni pe echipe. Lupta la această clasă este extrem de disputată și vom încerca să obținem cel mai bun rezultat la fiecare etapă. Ne așteaptă un campionat interesant, lung, compus din 9 etape, trei pe asfalt și cinci pe macadam. Vor fi și două curse noi, Raliul Deltei și Raliul Harghitei, dar eu mizez pe constanța noastră și sunt sigur că putem aduce titlul la Cluj", a spus Daniel Ungur.


Pentru Napoca Rally Academy sezonul va începe în acest weekend, 21 -€“ 23 martie, cu Tess Rally Dunlop și va continuă cu Timiș Rally (12 - 13 aprilie), Raliul Deltei (31 mai -€“ 1 iunie), Raliul Clujului (21 -€“ 22 iunie), Raliul Sibiului (25 -€“ 27 iulie), Raliul Aradului (23-24 august), Raliul Bacăului (13 - 14 septembrie), Raliul Iașului (4 a€“ 5 octombrie) și Raliul Harghitei (25 a€“ 26 otombrie).

Comenteaza