Ce riscă Alex Chipciu după eliminarea de la Craiova: "Sunt sigur că nu știe"

Ce riscă Alex Chipciu după eliminarea de la Craiova: "Sunt sigur că nu știe"
| Foto: FC Universitatea Cluj

Mijlocașul Universității Cluj a fost eliminat în prelungirile partidei pierdute de "studenți", scor 1-0.

Alex Chipciu a încasat cel de-al doilea cartonaș galben în minutele adiționale ale jocului cu CS U Craiova. Sancțiunea a venit în urma unui gest care a părut premeditat pentru ca jucătorul să își ispășească suspendarea în meciul de Cupa României cu CSM Alexandria.

Totuși, fostul arbitru Marius Avram, a declarat că centralul partidei poate consemna această situație în raportul de joc, iar suspendarea lui Chipciu s-ar putea extinde pe mai multe etape.

"Pentru faptul că el nu respectă distanța și blochează executarea, în mod clar putem spune că gestul pe care l-a făcut este unul intenționat.

Ceea ce Chipciu sunt sigur că nu știe, este faptul că arbitrul are posibilitatea de a scrie în raport că, după părerea lui, acest al doilea cartonaș galben a fost luat în mod intenționat.

În acest caz, regulamentul s-a schimbat. Dacă arbitrul menționează acest lucru, jucătorul nu mai este suspendat o etapă, așa cum se întâmplă în mod normal pentru un cumul de cartonașe galbene, ci se poate extinde suspendarea pe mai multe etape", a explicat Marius Avram, la Digisport.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte-ne pe Facebookpe Instagram, pe Youtube și pe LinkedIn

loading...
Comenteaza