Foto Tricourile echipei naționale de fotbal a României, parteneriat Untold şi FRF, puse în vânzare

Tricourile echipei naționale de fotbal a României, parteneriat Untold şi FRF, puse în vânzare
Tricourile Echipei Naționale de Fotbal a României, parteneriat Untold şi FRF, puse în vânzare
Tricourile Echipei Naționale de Fotbal a României, parteneriat Untold şi FRF, puse în vânzare
Tricourile Echipei Naționale de Fotbal a României, parteneriat Untold şi FRF, puse în vânzare
Tricourile Echipei Naționale de Fotbal a României, parteneriat Untold şi FRF, puse în vânzare
Tricourile Echipei Naționale de Fotbal a României, parteneriat Untold şi FRF, puse în vânzare
Tricourile Echipei Naționale de Fotbal a României, parteneriat Untold şi FRF, puse în vânzare
Tricourile Echipei Naționale de Fotbal a României, parteneriat Untold şi FRF, puse în vânzare
Tricourile Echipei Naționale de Fotbal a României, parteneriat Untold şi FRF, puse în vânzare
Tricourile Echipei Naționale de Fotbal a României, parteneriat Untold şi FRF, puse în vânzare
Tricourile Echipei Naționale de Fotbal a României, parteneriat Untold şi FRF, puse în vânzare
Tricourile Echipei Naționale de Fotbal a României, parteneriat Untold şi FRF, puse în vânzare
Tricourile Echipei Naționale de Fotbal a României, parteneriat Untold şi FRF, puse în vânzare
Tricourile Echipei Naționale de Fotbal a României, parteneriat Untold şi FRF, puse în vânzare
Tricourile Echipei Naționale de Fotbal a României, parteneriat Untold şi FRF, puse în vânzare

Untold și Federația Română de Fotbal (FRF) lansează cea de-a doua ediție a tricoului special al echipei naționale de fotbal a României.

Armin van Buuren, The Chainsmokers, Jason Derulo, Black Eyed Peas, Steve Aoki și mulți alți artiști prezenți la Untold 2018 au purtat în premieră, pe durata concertelor, noul tricou al echipei naționale de fotbal a României, cu însemnul festivalului de muzică clujean.

Fanii festivalului dar și ai echipei naționale de Fotbal au ocazia, începând de vineri, 7 septembrie, să achiziționeze tricoul care are inscripționate pe lângă identitatea Untold și îndemnul United, care stă la baza parteneriatului dintre Untold și FRF: United by Music, United by Footbal. 

Parteneriatul dintre Untold și Federația Română de Fotbal a început în 2016, când s-a lansat prima ediție specială a tricoului, iar de atunci toți artiștii din line-up-ul festivalului l-au primit și l-au purtat cu mândrie, promovând astfel culorile României în întreaga lume.

Tricoul poate fi achiziționat de pe https://untold.shop/tricou-untold-2018-echipa-nationala-fotbal-romaniei sau de pe magazin.frf.ro, unde, începand de vineri, 7 septembrie, se poate găsi și noua linie de produse dedicate suporterilor echipei naționale. 

Untold și FRF își propun să promoveaze și să susțină valori ca performanța, talentul, pasiunea, spectacolul, siguranța și încrederea, care se regăsesc atât pe terenul de fotbal, cât și în cadrul festivalului.  

Comenteaza