Tricourile rock "U", la mare căutare

Tricourile rock
Tricourile rock "U" Cluj sunt la mare căutare. De la lansarea campaniei, în ziua meciului cu Astra Giurgiu, la standul clubului din Iulius Mall tricourile pentru rockeri şi metalişti reprezentând un cap de mort cu şapcă roşie sau un "U" inscripţionat în stil gotic, s-au vândut foarte bine.

Tricourile rock "U" Cluj sunt la mare căutare. De la lansarea campaniei, în ziua meciului cu Astra Giurgiu, la standul clubului din Iulius Mall tricourile pentru rockeri, reprezentând un cap de mort cu şapcă roşie sau un "U" inscripţionat în stil gotic s-au vândut foarte bine.

"Au mers excelent. Din cele cu cap de mort  abia dacă mai avem 3-4 exemplare iar din cele cu inscripţie gotică mai avem, dar şi ele s-au vândut bine. Se dovedeşte că am fost inspiraţi cu această campanie", ne-a declarat unul din responsabilii de marketing ai lui "U" Cluj.

Campania de lansare l-a avut ca personaj principal pe bassistul Teo Peter jr, de la trupa Altar, care s-a fotografiat cu tricourile rock "U" Cluj pe stadionul Cluj Arena.

Ideea acestei campanii de succes a aparţinut departamentului de marketing al lui "U" şi lui Alin Şutea, PR Manager la clubul de fotbal, un fan al muzicii rock. 

Fanii lui "U" vor putea achiziţiona la preţul de 55 de lei astfel de tricouri mâine, la meciul cu Steaua Bucureşti.

Comenteaza