Foto Tergiversări pe Autostrada Sebeș - Turda. "Nu va fi gata anul acesta"

Tergiversări pe Autostrada Sebeș - Turda. "Nu va fi gata anul acesta"
Tegriversări pe Autostrada Sebeș - Turda. "Nu va fi gata anul acesta"
Tergiversări pe Autostrada Sebeș - Turda. "Nu va fi gata anul acesta"
Tergiversări pe Autostrada Sebeș - Turda. "Nu va fi gata anul acesta"
Tergiversări pe Autostrada Sebeș - Turda. "Nu va fi gata anul acesta"
Tergiversări pe Autostrada Sebeș - Turda. "Nu va fi gata anul acesta"
Tergiversări pe Autostrada Sebeș - Turda. "Nu va fi gata anul acesta"
Tergiversări pe Autostrada Sebeș - Turda. "Nu va fi gata anul acesta"
Tergiversări pe Autostrada Sebeș - Turda. "Nu va fi gata anul acesta"
Tergiversări pe Autostrada Sebeș - Turda. "Nu va fi gata anul acesta"

Asociația Pro Infrastructură (API) acuză constructorul italian Pizzarotti că vrea să împingă termenul de finalizare pe lotul care i-a fost încredințat cât mai departe în anul viitor.

"Vești proaste de pe lotul I al Autostrăzii Sebeș - Turda (A10). Deși stadiul lucrării la aproape șase ani de la semnarea contractului este de 90%, mobilizarea constructorului italian Pizzarotti nu este nici pe departe suficientă pentru a putea deschide circulația în luna decembrie a acestui an.

Se pare că antreprenorul se folosește de toate chichițele contractuale posibile pentru a împinge termenul de finalizare cât mai departe în 2021, în timp ce șoferii stau zilnic blocați zeci de minute în trafic pe DN1 între Sebeș și Alba Iulia.

Ne exprimăm speranța că antreprenorii cu asemenea abordări rușinoase pentru blazonul oricărui constructor serios să fie penalizați corespunzător de către autorități și să nu îi mai vedem prea curând pe șantierele din România", conform API.

A10 va avea 70 km şi va traversa parţial judeţele Alba şi Cluj, fiind împărţită în patru loturi. Primul lot se întinde pe 17 km, de la intrarea pe autostradă în Sebeş, până la Pârâul Iovului, după Alba Iulia, iar lotul doi are 24 km şi se întinde de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud.

Loturile 3 şi 4 au fost deschise circulaţiei în 2018, iar 1 și 2 au început în 2014 și trebuiau finalizate în 2019. Când se va face joncțiunea cu A1, clujenii vor putea circula pe șosele de mare viteză până la Sibiu și Deva.

Comenteaza