Clarificare avarie DEER (Electrica) Cluj -Napoca, 21.11.2022

Clarificare avarie DEER (Electrica) Cluj -Napoca, 21.11.2022

În data de 21.11.2022 a avut loc o avarie extinsă pe mai multe străzi din Municipiul Cluj-Napoca. Întreruperea alimentării cu energie electrică a avut caracter accidental și s-a produs în urma unei avarii apărute pe distribuitorul Abator din Stația Centru, care a declanșat la ora 21.23.

La ora 21.54 s-a reușit realimentarea cu energie electrică a peste 70% dintre consumatorii afectați de această avarie produsă în instalațiile Distribuție Energie Electrică Romania – Sucursala Cluj-Napoca, iar la ora 22.15 toți consumatorii au fost realimentați, conform schemei normale de funcționare. Cauza acestei avarii a fost defectarea cablului de medie tensiune între posturile de transformare PTZ 40 Mărăști și PTZ 41 Mărăști.

Precizăm că acest eveniment nedorit din seara zilei de 21.11.2022 a fost unul accidental și nu are nicio legatură cu întreruperile planificate în alimentarea cu energie electrică (care se realizează pentru efectuarea de lucrări de revizii-reparații sau modernizări, absolut necesare pentru buna funcționare a instalațiilor).

Durata de realimentare se încadrează în prevederile Standardului de performanță pentru serviciul de distribuție a energiei electrice, aprobat prin Ordinul ANRE nr.46/15.06.2021.

În cazul întreruperilor accidentale în alimentarea cu energie electrică, ce pot apărea din cauza defectării unor instalații/echipamente sau din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile, încurajăm utilizatorii să apeleze Serviciul Call Center Distribuție, la numerele 0264-929 (pentru județul Cluj) sau TELVERDE: 0800-400-929, disponibile non-stop.

De asemenea, vă informăm că informațiile referitoare la data și intervalul orar al întreruperilor programate în alimentarea cu energie electrică sunt publicate și actualizate continuu pe pagina de internet a companiei, la adresa: https://www.distributie-energie.ro/suport/intreruperi-deer/ 

Asigurăm toți utilizatorii că depunem eforturi pentru remedierea cât mai rapidă a situațiilor neprevăzute apărute, precum și pentru îmbunătățirea continuă a serviciului de distribuție a energiei electrice.

Serviciul Comunicare, PR & CSR DEER_22.11.2022

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Comenteaza