De unde şi de ce acte au nevoie pensionarii pentru eliberarea de abonamente CTP

De unde şi de ce acte au nevoie pensionarii pentru eliberarea de abonamente CTP

Ca urmare a Hotararii de Consiliu Local din data de 12.05.2020, se aproba Regulamentul de acordare a facilitatilor la transportul public in comun pentru persoanele varstnice , pensionarii cu domiciliul in municipiul Cluj-Napoca si pentru cetatenii de onoare ai municipiului Cluj-Napoca.

Tipuri de abonamente și modalitățile de acordare ale acestora

1.Abonamentul valabil pe toate liniile se acorda pentru:

a) persoanele vârstnice definite conform art. 1 alin (4) din Legea nr. 17/2000 și pensionarii ale căror venituri înregistrate pe cuponul de pensie la rubrica „Total drepturi” sunt de pana la 2150 lei;

b) persoanele vârstnice definite conform art. 1 alin (4) din Legea nr. 17/2000 care au împlinit vârsta de 70 ani, indiferent de cuantumul pensiei;

c) cetățenii de onoare ai municipiului Cluj-Napoca.

 

2.Abonamentul valabil pe o singura linie se acorda pentru:

persoanele vârstnice definite conform art. 1 alin (4) din Legea nr. 17/2000 și pensionarii ale căror venituri înregistrate pe cuponul de pensie la rubrica „Total drepturi” sunt cuprinse intre 2151 lei și 2400 lei

Acordarea facilitaților la transportul public în comun se acorda la cerere.

Documentele necesare

1.      Buletin/Carte de identitate in original si copie (se retine la ghiseu copia);

2.      Cupon de pensie din luna anterioara solicitarii in original si o copie (se retine la birou una dintre ele); Decizia de pensionare in copie, pentru persoanele care sunt la primul abonament de pensionar;

3.      Cardul de transport emis anterior (petru beneficiarii care nu sunt la prima solicitare de emitere a unui card de calatorie);

4.      Persoanele care nu au mai avut card , vor completa  “Cerere emitere card” pusa la dispozitie la centrul de eliberare legitimatii de calatorie - se preda la ghiseu  . Primul card emis nu se plateste;

5.      Persoanele care au avut card dar s-a pierdut/furat/deteriorat –  achita contravaloarea pentru emiterea unui card nou si completeaza “Cerere Card Pierdut/Furat/Deteriorat”- se preda la ghiseu.

Utilizarea cardului de călătorie contactless:

Cardul se valideaza la fiecare calatorie, astfel: se apropie cardul de zona marcata cu cercuri concentrice pe carcasa neagra a validatorului. Se mentine cardul nemiscat circa 2 secunde, pana la confirmarea validarii pe fundal verde.  Abonamentul pe linii este valabil și pe altă linie decât cea din abonament, dar numai pe traseul comun. Trebuie apasat butonul „TRONSON COMUN” inainte de a apropia cardul pentru validare. Validarea pe tronson comun se face pe proprie raspundere a calatorului.

In cazul pierderii/ furtului/ deteriorarii cardului, acesta va fi blocat la cererea posesorului iar titlurile de calatorie vor putea fi transferate pe un nou card (costul cardului nou emis va fi suportat de detinatorul cardului).

Cardul (suportul de plastic) poate fi folosit circa 3 ani de la data emiterii, perioada  in care nu va trebui emis un nou card, noile abonamente  inregistrandu-se pe cardul existent.

Pentru a asigura confortul, siguranța și distanțarea sociala la centrele de eliberare a legitimațiilor de călătorie , emiterea abonamentelor va fi efectuata în baza programării telefonice anticipate.

Programarea se va face la numărul de telefon 0745585165 , luni-vineri, intre orele 06:30 – 20:00.

De unde şi de ce acte au nevoie pensionarii pentru eliberarea de abonamente CTP

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK

loading...
Loading...
Comenteaza