Emiterea certificatelor de atestare fiscală pentru vânzarea clădirilor și a terenurilor prin intermediul notarului public

Emiterea certificatelor de atestare fiscală pentru vânzarea clădirilor și a terenurilor prin intermediul notarului public

Pentru simplificarea relației cu contribuabilii, vă aducem la cunoștiință faptul că, potrivit art. 159 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, atât persoanele fizice cât și persoanele juridice pot obține on-line de la Direcția impozite și taxe locale certificate de atestare fiscală cu semnătură electronică calificată pentru vânzarea clădirilor și a terenurilor, și prin intermediul notarului public, fără a mai fi necesară deplasarea la ghișeu.

În acest sens, notarul public, conform delegării date de către contribuabil, poate transmite solicitarea pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală, pe următoarele adrese de e-mail:
-registratură@primariaclujnapoca.ro
-persoanefizice@primariaclujnapoca.ro
-persoanejuridice@primariaclujnapoca.ro

Comenteaza