Emiterea certificatelor de atestare fiscală pentru vânzarea clădirilor și a terenurilor prin intermediul notarului public

Emiterea certificatelor de atestare fiscală pentru vânzarea clădirilor și a terenurilor prin intermediul notarului public

Pentru simplificarea relației cu contribuabilii, vă aducem la cunoștiință faptul că, potrivit art. 159 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, atât persoanele fizice cât și persoanele juridice pot obține on-line de la Direcția impozite și taxe locale certificate de atestare fiscală cu semnătură electronică calificată pentru vânzarea clădirilor și a terenurilor, și prin intermediul notarului public, fără a mai fi necesară deplasarea la ghișeu.

Abonează-te pe   Poza noua 31.03.2021
Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitează pagina principală ZIUA DE CLUJ

În acest sens, notarul public, conform delegării date de către contribuabil, poate transmite solicitarea pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală, pe următoarele adrese de e-mail:
-registratură@primariaclujnapoca.ro
-persoanefizice@primariaclujnapoca.ro
-persoanejuridice@primariaclujnapoca.ro

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Loading...
Comenteaza