Advertorial GAMSTOP lansează prima campanie de conștientizarea riscurilor jocurilor de noroc din Marea Britanie

GAMSTOP lansează prima campanie de conștientizarea riscurilor jocurilor de noroc din Marea Britanie

Ziua #TakeBackControl2022 este prima campanie de conștientizare a auto-excluderii jocurilor de noroc din Marea Britanie lansată de GAMSTOP. Aceasta a fost susținută de organizații sportive de top și cluburi profesionale. Numărul de persoane care folosesc serviciile GAMSTOP a crescut semnificativ anul acesta.

Serviciul britanic de auto-excludere a jocurilor de noroc, GAMSTOP, a anunțat lansarea unei noi inițiative care urmărește să crească gradul de conștientizare a riscurilor care duc la auto-excludere.

GAMSTOP introduce o nouă campanie

Noua campanie a fost lansată joi, 15 septembrie, prin intermediul Twitter și a ajuns la o audiență totală de 2,6 milioane de oameni. Inițiativa, numită Ziua #TakeBackControl2022 marchează prima campanie de conștientizare a auto-excluderii lansată în Marea Britanie. Pentru a finaliza inițiativa, GAMSTOP și-a unit forțele cu organizații sportive de top și cu cluburi profesioniste de fotbal.

„Suntem foarte recunoscători tuturor partenerilor noștri care au participat alături de noi pe rețelele sociale pentru a sprijini campania, folosind hashtag-ul #TakeBackControl2022,” a declarat Fiona Palmer, CEO la GAMSTOP.

Aceasta a mulțumit tuturor partenerilor și organizațiilor care au susținut inițiativa prin intermediul canalelor de social media. Ea a explicat că #TakeBackControl2022 Day a ajutat GAMSTOP să se conecteze cu noi audiențe. În concluzie, Palmer a recunoscut că evenimentul a contribuit la promovarea auto-excluderii și a oferit utilizatorilor informații neprețuite despre cum să obțină ajutor dacă au nevoie de el.

Numărul de utilizatori auto-excluși crește

Cluburile profesioniste de fotbal precum Crystal Palace au susținut recent inițiativa. Campania de conștientizare a auto-excluderii a fost susținută și de Federația Jucătorilor Profesioniști, Asociația Profesională de Cricket, QPR și PDPA. Preston North End, Southend, AFC Mansfield, Luton Town, Walsall FC, Sutton United, Oldham Athletic, Swindon Town FC și Dagenham & Redbridge au susținut și ei campania recentă a GAMSTOP.

GAMSTOP lansează prima campanie de conștientizarea riscurilor jocurilor de noroc din Marea Britanie

De la lansarea GAMSTOP, peste 315.000 de persoane s-au înregistrat pentru serviciile sale, autoexcluzându-se de la toți operatorii de jocuri de noroc care sunt licențiați în Marea Britanie. Serviciul național gratuit de autoexcludere online este conștient de faptul că evenimentele sportive majore pot duce la o creștere a noilor înregistrări.

Totuși, creșterea gradului de conștientizare cu privire la posibilitatea de a se auto-exclude și oferirea de ajutor celor afectați de prejudicii legate de jocurile de noroc rămâne o prioritate cheie pentru GAMSTOP.

La începutul acestei veri, GAMSTOP a dezvăluit că a depășit etapa majoră de a avea 300.000 de clienți înregistrați în Marea Britanie. Numărul de utilizatori înregistrați între ianuarie și iunie anul acesta a ajuns la 43.500. Aceasta a marcat o creștere de la an la an de 9% în comparație cu aceeași perioadă din 2021.

Descoperă cel mai sigur și responsabil cazinou online din România: https://www.princesscasino.ro/

Comenteaza