Ce soluţii are RATUC pentru angajaţii care rămân fără slujbe după implementarea sistemului de ticketing

Ce soluţii are RATUC pentru angajaţii care rămân fără slujbe după implementarea sistemului de ticketing
Directorul regiei locale de transport din Cluj, Liviu Neag, spune ce se va întâmpla cu angajaţii care vor rămâne fără obiectul muncii o dată cu implementarea sistemului de ticketing în oraş.

"Câtă vreme cel puţin 50% dintre călători nu vor folosi noul sistem, vom păstra ambele sisteme în funcţiune", spune Neag la Ştirile Realitatea TV Cluj. Având în vedere că oricum vechiul sistem - de vânzare a biletelor la ghişee în staţii - va fi abandonat, Neag spune că are soluţii pentru toţi angajaţii care vor rămâne fără slujbe. "Pentru cei care vând biletele avem un program foarte clar", spune el. "O parte din personalul feminin va fi pregătit la exploatarea şi menţinera în funcţiune a noului sistem, iar alţii se vor pensiona pe cale naturală".


RATUC va demara împreună cu Camera de Comerţ şi Industrie din Cluj un program pe bani europeni pentru recalificare angajaţilor RATUC în anumite meserii, în special pe mecanizare şi prelucrare automată a datelor. "Vom avea grijă ca pentru toată lumea să găsim soluţii", a conchis Neag.

Amintim, contractul pentru sistemul de ticketing a fost semnat săptămâna trecută de Primăria Cluj-Napoca şi va fi implementat în lunile următoare pe bani europeni.Cifrele proiectului

61 automate self-ticketing

7 centre de vânzare

136 de validatoare în staţii

327 de validatoare în mijloacele de transport în comun

9 puncte de transfer a datelor

o locaţie de management operaţional

35 de staţii noi

86 staţii modernizate

 

Etichete
Comenteaza