Primăria se mută pe online. Din iunie

Primăria se mută pe online. Din iunie
Sistemul informatic integrat de tip e-administraţie care va asigura legătura directă între cetăţeni şi diverse departamente din cadrul primăriei, implicate în rezolvarea cererilor, va fi activ din luna iunie.

De pe site vor putea fi sesizate maşinile abandonate, prezenţa câinilor comunitari sau a cerşetorilor, ori a rampelor clandestine de deşeuri, vor fi gestionate parcările şi vor fi înregistrate sesizările venite de la clujeni. Reprezentanţii administraţiei locale clujene au anunţat ieri că s-a încheiat perioada de implementare a sistemul integrat informatic la Primăria Cluj-Napoca.

Acesta a costat aproape 6,6 milioane de lei, din care 5,5 milioane sunt fonduri de la Uniunea Europeană. Efectiv, acesta va putea fi accesat de cetăţeni începând cu finalul lunii iunie. Cererea de finanţare a fost depusă în 2009, iar răspunsul a venit în 2010. Contractul a fost semnat doar în martie şi adjudecat în septembrie 2010, după perioada de soluţionare a contestaţiilor. Din septembrie 2010 s-a lucrat la implementare. "În primele luni s-au făcut studii despre ce trebuie să se facă, plus instalarea de echipamente", a explicat managerul de proiect Marcel Ielcean.

(D.A.)

 

Comenteaza