Video Autostrada Sebeş - Turda. Porţiuni întinse aşteaptă încă balastul stabilizat și straturile de asfalt

Autostrada Sebeş - Turda. Porţiuni întinse aşteaptă încă balastul stabilizat și straturile de asfalt
| Foto: Ziarul Unirea
Autostrada Sebeş - Turda. Porţiuni întinse aşteaptă încă balastul stabilizat și straturile de asfalt
Autostrada Sebeş - Turda. Porţiuni întinse aşteaptă încă balastul stabilizat și straturile de asfalt
Autostrada Sebeş - Turda. Porţiuni întinse aşteaptă încă balastul stabilizat și straturile de asfalt
Autostrada Sebeş - Turda. Porţiuni întinse aşteaptă încă balastul stabilizat și straturile de asfalt
Autostrada Sebeş - Turda. Porţiuni întinse aşteaptă încă balastul stabilizat și straturile de asfalt
Autostrada Sebeş - Turda. Porţiuni întinse aşteaptă încă balastul stabilizat și straturile de asfalt
Autostrada Sebeş - Turda. Porţiuni întinse aşteaptă încă balastul stabilizat și straturile de asfalt
Autostrada Sebeş - Turda. Porţiuni întinse aşteaptă încă balastul stabilizat și straturile de asfalt
Autostrada Sebeş - Turda. Porţiuni întinse aşteaptă încă balastul stabilizat și straturile de asfalt
Autostrada Sebeş - Turda. Porţiuni întinse aşteaptă încă balastul stabilizat și straturile de asfalt

O nouă filmare din dronă prezintă progresele, din luna septembrie 2018, de pe lotul 1 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda.

"Constructorul (Impresa Pizzarotti) a avansat timid la umpluturi și la coloanele forate ale viitoarelor structuri în zona nodului Sebeș. S-au ridicat grinzi și a fost suprabetonată o porțiune a podului peste Râul Mureș. A fost așternut asfalt pe câteva segmente înspre limita nordică a acestui șantier. În continuare există secțiuni întinse care așteaptă balastul stabilizat și straturile de asfalt, dar care întârzie să apară. În plus, multe structuri din nodurile rutiere Sebeș și Alba Iulia Nord (dar și de pe restul tronsonului) nu au avansat în ultima lună într-un ritm satisfăcător", transmite Asociaţia Pro Infrastructura (API) .

API solicită oficialilor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) să aplice măsurile contractuale necesare astfel încât lucrările să se încadreze în graficul de execuție aprobat. De asemenea, reprezentanţii ONG-ului de infrastructură cer identificarea unei soluții birocratice de a deschide traficul în 2019 pe sectorul dintre nodul Alba Iulia Sud și Sebeș (Lancrăm), pe bretelele scurte care se conectează la cele două giratorii existente.

Autostrada Sebeș-Turda:

Lot 1 - 17,0 km - de la intrarea pe autostradă în Sebeş până la Pârâul Iovului
Constructori: asocierea Impresa Pizzarotti - Pomponio 
Cost: 541 mil. lei, fără TVA
Lot 2 - 24,3 km - de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud
Constructori: asocierea Aktor - Euroconstruct Trading
Cost: 549 mil. lei, fără TVA.
Lot 3 - 12,5 km - de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea
Constructori: asocierea Tirrena Scavi - Societa Italiana per Condotte d'Acqua
Cost: 420 mil. lei, fără TVA
Lot 4 - 16,3 km - de la nodul Decea până în Turda
Constructori: asocierea Porr Construct - Porr Bau 
Cost: 470 mil. lei, fără TVA

Loturile 3 şi 4 au fost deschide circulaţiei în vara anului 2018.

Comenteaza