Foto IMAGINI de pe Autostrada Transilvania: Viaductele de pe Lotul Nădășelu – Zimbor au primit Autorizația de Construire (etapa I) / Scoase din contractul cu UMB şi preluate de Ozaltin

IMAGINI de pe Autostrada Transilvania: Viaductele de pe Lotul Nădășelu – Zimbor au primit Autorizația de Construire (etapa I) / Scoase din contractul cu UMB şi preluate de Ozaltin
captura video YouTobe - Cristian Marius Man / Autostrada A3, viaductele Ozaltin
Autostrada Transilvania: Viaductele de pe Lotul Nădășelu – Zimbor au primit Autorizația de Construire (etapa I) / Scoase din contractul cu UMB şi prel
Autostrada Transilvania: Viaductele de pe Lotul Nădășelu – Zimbor au primit Autorizația de Construire (etapa I) / Scoase din contractul cu UMB şi prel
Autostrada Transilvania: Viaductele de pe Lotul Nădășelu – Zimbor au primit Autorizația de Construire (etapa I) / Scoase din contractul cu UMB şi prel
Autostrada Transilvania: Viaductele de pe Lotul Nădășelu – Zimbor au primit Autorizația de Construire (etapa I) / Scoase din contractul cu UMB şi prel
Autostrada Transilvania: Viaductele de pe Lotul Nădășelu – Zimbor au primit Autorizația de Construire (etapa I) / Scoase din contractul cu UMB şi prel
Autostrada Transilvania: Viaductele de pe Lotul Nădășelu – Zimbor au primit Autorizația de Construire (etapa I) / Scoase din contractul cu UMB şi prel
Autostrada Transilvania: Viaductele de pe Lotul Nădășelu – Zimbor au primit Autorizația de Construire (etapa I) / Scoase din contractul cu UMB şi prel
Autostrada Transilvania: Viaductele de pe Lotul Nădășelu – Zimbor au primit Autorizația de Construire (etapa I) / Scoase din contractul cu UMB şi prel

Ozaltin a primit de la Ministerul Transporturilor Autorizația de Construire (etapa I) pentru viaductele scoase din contractul cu UMB de pe Lotul Nădășelu – Zimbor al Autostrăzii Transilvania.

Constructorul Ozaltin a primit Autorizația de Construire (etapa I) pentru viaductele de 3 kilometri scoase din contractul cu UMB pentru Lotul Nădășelu – Zimbor de pe Autostrada Transilvania, informează Economedia

Ministerul Transporturilor a acordat următoarea autorizație: „nr. 60 – Modificarea Autorizației de construire nr.18/07.04.2021, emisă pentru „Autostrada Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Subsecțiunea 3A2: Nădășelu – Mihăiești (km 8+700 – km 25+500)” – Etapa I „Lucrări de deviere a traseului situat între km 10+009 – km 12+000 și km 21+406 – km 24+890, aferent Autostrăzii Brașov – Tg. Mureș – Cluj – Oradea, Subsecțiunea 3A2: Nădășelu – Mihăiești (km 8+700 – km 25+500)” – Etapa 1”.

În martie, ministerul Transporturilor a început demersurile pentru exproprieri necesare lucrărilor la viaductele de la Nădășelu și Topa Mică. Pentru cele două viaducte din județul Cluj pe care urmează să le construiescă Ozaltin, Guvernul, prin Ministerul Transporturilor trebuie să exproprieze 154 de imobile (terenuri) proprietate privată cu o suprafață totală de 236.514 mp, iar valoarea estimată a despăgubirilor este de 1,3 milioane lei, mai scrie sursa citată. 

Contractul pentru devierea traseului între km 10+009– km 12+000 și km 21+406– km 24+890 a fost atribuit Asocierii OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. – ILGAZ INSAAT TICARET A.S. – VISIO CONSTRUCTION WORKS S.R.L. Cu o valoare de 994, 7 milioane de lei (fără TVA), contractul finanțat prin PNRR are o durată de 27 de luni (din care 9 luni perioada de proiectare și 18 luni execuția lucrărilor). Antreprenorul va proiecta și va executa lucrări de deviere a traseului în zonele cu alunecări de teren de pe secțiunea de autostradă Nădășelu – Mihăiești care constau în:
                   – construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km fundat pe piloți forați de diametru mare,
                   – un viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km care să depășească în aval traseul DN 1 F și cursului pârâului Topa Mică.

Fără finalizarea celor două viaducte, lotul UMB finanțat prin PNRR Nădășelu – Zimbor (30 km) nu poate fi deschis, iar următorul lot, Zimbor – Poarta Sălajului (12 km) nu ar avea legătură la A3. Termenul-limită pentru cei 42 de kilometri dintre Nădășelu-Zimbor și Poarta Sălajului este august 2026, conform jaloanelor din PNRR (durata de proiectare și execuție este de 27 luni).

Comenteaza