Gropile din Cluj, reclamate prin telefon

Gropile din Cluj, reclamate prin telefon
Gropile şi problemele întâmpinate pe străzile din oraş vor putea fi reclamate, prin telefon sau e-mail, direct companiei care se ocupă de întreţinerea şi reparaţiile străzilor din municipiu. Totul va fi posibil începând cu această săptămână, când linia telefonică va fi pusă în funcţiune.

Începând din această săptămână, clujenii au posibilitatea să reclame problemele de infrastructură direct celor care se ocupă de întreţinerea străzilor din Cluj-Napoca. Este vorba de un aşa numit „telefon" al cetăţeanului, care va funcţiona cu operator în intervalul 8-16, iar în restul zilei fiecare apel va fi înregistrat.

Întregul sistem a fost probat zilele trecute şi, conform conducerii RADP Cluj, ar putea deveni funcţional chiar începând de miercuri. Toate datele necesare unei astfel de reclamaţii, respectiv numărul de telefon sau adresa de e-mail, vor putea fi găsite chiar pe site-ul instituţiei.

"Totul a pornit de la dorinţa ca acest sistem să funcţioneze direct către noi, fără alţi intermediari. Astfel, când apare o problemă, poate fi analizată şi se poate interveni direct. Este vorba despre un subiect foarte important şi anume problemele de siguranţă a circulaţiei, care pot fi grave. Prin acest telefon dacă un cetăţean sesizează, spre exemplu, o groapă în carosabil, noi putem interveni imediat cel puţin cu semnalizarea acesteia şi cu restricţii, iar mai apoi, în cel mai scurt timp posibil, cu reparaţii", a declarat Ion Pantelimon, directorul RADP, pentru Ziua de Cluj.

Fiecare apel va fi înregistrat şi păstrat timp de aproximativ 10 luni, însă pe măsură ce apar, sesizările vor fi înregistrate fiecare în parte şi prelucrate într-un registru.

Începând cu 1 ianuarie 2015, Regia Autonomă a Domeniului Public (RADP) Cluj a preluat repararea şi întreţinerea străzilor din municipiu. În perioada 2010 - 2014, contractul a fost deţinut de asocierea Kiat Diferit.

Comenteaza