Foto Lucrările la Podul „N” îi încurcă pe şoferi: "Coloana e până în Floreşti, ar putea lucra noaptea"

Lucrările la Podul „N” îi încurcă pe şoferi: "Coloana e până în Floreşti, ar putea lucra noaptea"
Lucrările la Podul „N” îi încurcă pe şoferi: "Coloana e până în Floreşti, ar putea lucra noaptea"
Lucrările la Podul „N” îi încurcă pe şoferi: "Coloana e până în Floreşti, ar putea lucra noaptea"
Lucrările la Podul „N” îi încurcă pe şoferi: "Coloana e până în Floreşti, ar putea lucra noaptea"
Lucrările la Podul „N” îi încurcă pe şoferi: "Coloana e până în Floreşti, ar putea lucra noaptea"
Lucrările la Podul „N” îi încurcă pe şoferi: "Coloana e până în Floreşti, ar putea lucra noaptea"

Restricţiile auto impuse de lucrările de modernizare a Podului „N”, una dintre principalele căi de acces în municipiul Cluj-Napoca dinspre Oradea și care asigură legătura între cartierele Grigorescu și Mănăștur, le dau bătăi de cap şoferilor. Coloanele de maşini se întind până în Floreşti, iar conducătorii auto sunt de părere că şantierul ar trebui mutat pe timp de noapte. 

"Au început lucrările la Podul "N". Coloana e cel puţin până în Floreşti", "În 9 luni de zile poţi lucra doar noaptea şi tot ar trebui să îţi rămână timp, dar mna, România", "Seara se va face coloană în direcţia opusă, până pe la fabrica de bere probabil", "Păcat că nu au găsit soluții mai performante de a fluidiza traficul sau să lucreze în afara perioadelor de vârf 07-09 și 17:00-19:00", "Momentan doar o bandă închisă, la urcarea pe pod. Restrciţionat doar, momentan", "La ora 9 erau închise şi cele 3 benzi de pe pod înspre Grigorescu, pentru a coborâ spre sensul de la Cora se intra pe contrasens", sunt doar câteva dintre comentariile şoferilor clujeni. 

Cine vrea să modernizeze Podul N. Ar urma să fie gata la final de 2019

Luni, 18 februarie 2019, a fost dat ordinul de începere pentru lucrările de modernizare a Podului „N”, una dintre principalele căi de acces în municipiul Cluj-Napoca dinspre Oradea și care asigură legătura între cartierele Grigorescu și Mănăștur.

Organizarea de șantier în vederea începerii lucrărilor a fost demarată și se vor efectua reparații la infrastructura și suprastructura pasajului. La partea superioară a pasajului vor fi refăcute în totalitate calea, hidroizolația, bordurile și trotuarele existente. Fațada pasajului va fi modernizată complet, sistemul arhitectural va fi alcătuit din plăci de aluminiu eloxat pe o structură metalică, ancorată în elementele armate de beton ale pasajului. Parapetul pietonal va fi compus din aceleași tipuri de lamele din aluminiu și panouri din tablă plană perforată. De asemenea, va fi modernizat iluminatul public și va fi instalat sistem de supraveghere video, iar fațada modernizată va avea un sistem de iluminat modern.

La finalizarea lucrărilor pasajul va avea 51,3 m lungime:


- partea carosabilă - 18,50 m lățime;
- pistă de bicicliști de 2 m lățime pe partea dreaptă;
- trotuare de 1,30 m lățime pe partea dreaptă, respectiv de 1 m lățime pe partea stângă.

Pe perioada de execuție circulația nu va fi închisă, vor exista doar restricții de circulație pe sensuri, va fi asigurată circulația pietonală și se va lucra sectorial.

Valoarea totală a investiției este de 6.010.214,93 lei fără TVA. Lucrările vor fi realizate de către SC Diferit SRL, iar termenul de execuție a lucrărilor este de 9 luni de zile.

 

Comenteaza