O clujeancă n-a fost lăsată să-şi depună cererea pentru ajutorul de încălzire

O clujeancă n-a fost lăsată să-şi depună cererea pentru ajutorul de încălzire
O clujeancă ce a vrut să ceară ajutor pentru plata facturii la încălzire, din partea Primăriei Cluj-Napoca, a fost refuzată de funcţionarul public care trebuia să-i preia cererea. Acum, aceasta a făcut plângere Primăriei şi spune că a respectat legea şi, deci, funcţionarul prin gestul său “m-a privat de dreptul de a contesta eventuala decizie de refuz a ajutorului de încălzire”.
Casandra Teodorescu are 20 de ani şi locuieşte pe strada Clăbucet din Cluj-Napoca. Ea spune că miercuri s-a prezentat cu actele pentru ajutorul de încălzire la camera 10 de la sediul Primăriei din piaţa Unirii, dar că funcţionarul responsabil a refuzat-o.

“Obligaţia funcţionarului de la ghişeu era de a-mi prelua actele, a le înregistra dându-mi un număr de înregistrare, urmând ca eu să primesc în scris dispoziţia primarului cu privire la dreptul meu la ajutorul de încălzire”, a arătat aceasta pe portalul domnuleprimar.ro.

Ea spune că nu a prezentat actele care să dovedească venitul familiei pentru că “locuiesc singură la adresa de reşedinţă şi nu am nimic comun cu familia care are alt domiciliu, în alt oraş”.
Ea spune că a prezentat acte doveditoare că nu posedă bunuri care să o excludă de la plata ajutorului de încălzire.

Aceasta a primit şi un răspuns din partea Primăriei, care arată că ajutoarele pentru facturile de încălzire în regim centralizat trebuie cerute doar de administratorul asociaţiei de locatari, şi nu de beneficiari. “Prin prezentarea petentei la sediul Primăriei din Piaţa Unirii în vederea depunerii cererii pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinţei cu agent termic nu este îndeplinită procedura legală. La acest sediu are loc preluarea şi înregistarea doar a cererilor de ajutor pentru încălzirea locuinţei cu gaze naturale şi lemne”, se arată în răspunsul semnat de directorul Direcţiei de Asistenţă Socială şi Medicală, Aurel Mocan.
Comenteaza