Patru oferte pentru studiul de fezabilitate la drumul expres Cluj-Dej

Patru oferte pentru studiul de fezabilitate la drumul expres Cluj-Dej
| Foto: hotnews.ro

Patru asocieri de companii au depus oferte pentru elaborarea studiului de fezabilitate necesar construcţiei drumului expres Cluj - Dej.

Abonează-te pe   Poza noua 31.03.2021
Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitează pagina principală ZIUA DE CLUJ

Proiectul este în valoare de 22,199 milioane lei, fără TVA, informează Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Până la termenul limită de deschidere, care a expirat marţi, au depus oferte Asocierea SC Aduro Impex SRL - 3TI Progetti Italia-Ingegneria Integrata SPA - SC Specialist Smart Group SRL, Asocierea SC D P Consult S.A. - SC Explan SRL - SCA Teaha & Fuzesi, Asocierea SC Search Corporation SRL - SC Proiect-Construct Regiunea Transilvania SRL şi Asocierea SC Viaponte ROM SRL - Metroul S.A. - SC Capital Vision SRL.

Durata contractului este de 18 luni, dintre care 14 luni pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate.

În perioada următoare, Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentaţiei de atribuire şi cu legislaţia în vigoare în domeniul achiziţiilor publice.

Fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, spunea, în urmă cu câteva luni, că DX Cluj-Dej beneficiază de modelul nou de caiet de sarcini, al cărui șablon a fost pregătit la început de an de CNAIR, care sper să devină etalon pentru cât mai multe licitații pe infrastructură rutieră.

Pe același tip de caiet de sarcini modern au fost lansate în ultimele luni licitațiile pentru drumurile de mare viteză Craiova-Lugoj, București-Alexandria sau București-Târgoviște și pentru autostrada Făgăraș-Brașov, spre exemplu. Astfel, ne asigurăm că proiectul este făcut cu cap încă de la început, că proiectarea preliminară este cât se poate de detaliată, dar lasă în același timp libertate constructorilor să ajusteze design-ul.

În plus, implicarea autorităților locale în proiect este mai mare, iar un antreprenor serios este motivat și susținut prin plăți intermediare definite corect și corelate cu graficul de realizare a proiectului. Planul este ca acest drum expres, inclus în Masterplanul General de Transport, să continue spre Bistrița și spre Baia Mare, bifurcându-se astfel de la Dej. Cred în dezvoltarea echitabilă a regiunilor și în proiecte începute bine, care se termină cu bine”, afirma Drulă.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Comenteaza