Primăria, închisă de 1 Decembrie. Ce servicii vor fi asigurate în această perioadă

Primăria, închisă de 1 Decembrie. Ce servicii vor fi asigurate în această perioadă
Primăria municipiului Cluj-Napoca va funcţiona după un program modificat în perioada mini-vacanţei de 1 Decembrie.

Instituţia nu va avea program cu publicul luni, 30 noiembrie, și marți, 1 decembrie. De asemenea, în aceste zile Serviciul de evidenţă a persoanelor nu asigură program cu publicul, nici preluări, nici eliberări de acte de identitate.

În schimb Compartimentul decese din cadrul Serviciul stare civilă va fi deschis sâmbătă între orele 08:30 şi 13:30, duminică de la 08:30 la 12:30 şi luni de la 08:30 la 13:30, marţi fiind închis. Restul compartimentelor sunt închise în zilele de 30 noiembrie şi 1 decembrie. 

Programul normal de lucru va fi reluat începând cu data de 02 decembrie, mai informează reprezentanţii primărieri. 

 

Comenteaza