Primăria organizează cinci dezbateri publice despre "starea Clujului după pandemia coronavirus"

Primăria organizează cinci dezbateri publice despre "starea Clujului după pandemia coronavirus"
cluj panorama

Primăria Cluj-Napoca inițiază în perioada următoare mai multe dezbateri publice având ca temă ”Starea Clujului după pandemia coronavirus”. Acestea sunt structurate pe domenii.

"Având în vedere faptul că pandemia coronavirus a afectat foarte multe domenii de activitate din orașul nostru și în vederea adoptării unor politici publice eficiente, inclusiv din perspectiva alocărilor financiare de la bugetul local, Primăria Cluj-Napoca inițiază în următoarele 30 de zile mai multe dezbateri publice în acest scop.

Dezbaterile se vor concentra în principiu, dar fără a se limita doar la acestea, pe următoarele teme: cum a fost afectat domeniul respectiv de pandemia coronavirus, care sunt soluțiile în domeniul respectiv după pandemie, care sunt modalitățile și politicile publice prin care primăria și consiliul local pot ajuta domeniul respectiv.

Dezbaterile se vor desfășura pe o platformă online de videoconferință potrivit procedurii de dezbatere publică în vederea elaborării și adoptării actelor administrative cu caracter normativ”, arată primăria clujeană.

Calendarul dezbaterilor publice este următorul:

Miercuri, 27 mai, ora 17:00 - Starea sectorului cultural clujean. Alocările financiare pentru sectorul organizațiilor neguvernamentale 
Marți, 2 iunie, ora 12:00 - Starea sectorului de sănătate clujean. Alocărille financiare pentru domeniul medical 
Marți: 9 iunie, ora 12:00 - Starea sportului clujean. Alocările financiare pentru domeniul sportului
Marți: 16 iunie, ora 12:00 - Starea mediului de afaceri clujean. Provocări și soluții
Marți: 23 iunie, ora 12:00 - Starea socială a municipiului Cluj-Napoca. Provocări și soluții.

”În lunile următoare avem în vedere continuarea dezbaterilor publice pe teme legate de învățământ, culte, transport, mediu și alte teme de interes public”, mai precizează reprezentanții primăriei.

Cei care doresc să participe la aceste dezbateri pot să o facă potrivit procedurii de dezbatere publică în vederea elaborării și adoptării actelor administrative cu caracter normativ, disponibilă la adresa : https://primariaclujnapoca.ro/cetateni/dezbatere-publica/procedura-de-dezbatere-publica-in-vederea-elaborarii-si-adoptarii-actelor-administrative-cu-caracter-normativ/.

Persoanele care doresc să ia cuvântul în cadrul dezbaterilor publice vor fi înscrise pe platforma online de videoconferință, pe baza unui formular completat online pe site-ul Primăriei municipiului Cluj-Napoca (Secțiunea Depune cereri disponibilă aici: https://e-primariaclujnapoca.ro/registratura/cereri/), înainte cu minimum 4 ore de ora stabilită pentru începerea ședinței. Cetățenii care s-au înscris în aceste condiții, vor primi un link prin e-mail, prin care se vor putea conecta la dezbaterea publică și vor putea lua cuvântul.

Data începerii sesiunii de înscriere la cuvânt va fi comunicată odată cu anunțul privind organizarea fiecărei dezbateri publice. În 4 iunie, ora 16:00, va fi organizată dezbaterea publică pe marginea proiectului de hotărâre de consiliu local cu privire la Regulamentul de închiriere a locurilor de parcare, garaje și copertine aflate în administrarea Serviciului public de interes local pentru administrarea parcărilor.

Persoanele care doresc să ia cuvântul în cadrul acestei dezbateri publice pot depune o cerere în acest sens aici : https://e-primariaclujnapoca.ro/registratura/cereri/?c=101000. Dezbaterile publice vor fi transmise online pe pagina de Facebook a municipiului Cluj-Napoca.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK

loading...
Loading...
Comenteaza