Publicitatea pentru ticketing, scoasă la licitaţie

Publicitatea pentru ticketing, scoasă la licitaţie
Administraţia locală a lansat o licitaţie pentru contractarea unei firme care să se ocupe de publicitatea din cadrul proiectul de modernizare a transportului public din oraş. Contractul este estimat la peste 20.000 de euro, iar criteriul de adjudecare este preţul cel mai scăzut.

Data limită pentru depunerea ofertelor în cadrul cererii lansate de primăria Cluj-Napoca a fost fixată pe 17 septembrie. În aceeaşi zi acestea vor fi şi deschise. Serviciile de informare şi publicitate pentru proiectul "Modernizarea şi extinderea sistemului de transport public în comun în Zona Metropolitană Cluj - Etapa I" sunt estimate la suma de 97.308 de lei, iar ofertele vor fi jurizate în funcţie de cel mai mic preţ. Ofertanţii trebuie să depună o garanţie de participare de 1.800 de lei, iar cea de bună execuţie este fixată la 5% din valoarea contractului.

De asemenea, societăţile interesate sunt obligate să aibă o cifră de afaceri de minim 100.000 de lei în ultimii trei ani, trebuie să facă dovada că a prestat în ultimii trei ani contracte de servicii având ca obiect informare/publicitate în valoare cumulată de minim 90.000 lei fără TVA (din trei contracte) şi să demonstreze că dispune de o serie de expreţi: manager proiect - cu rol de coordonare obiect contract şi expert grafică - copywriter - cu rol de realizare servicii implementare proiect pentru informare şi publicitate. Municipalitatea a dat deja startul modernizării sistemului de transport public din oraş, proiect de 7,3 milioane de euro, din care peste 90% reprezintă finanaţarea din fonduri europene. Licitaţia care va moderniza transportul în comun clujean este programată la mijlocul lunii septembrie. Achiziţia se cifrează la peste 30 de milioane de lei iar criteriul de adjudecare este preţul cel mai scăzut.

 

Comenteaza