Şase ore de tehnologie “ultimul răcnet” la Diesel

Şase ore de tehnologie “ultimul răcnet” la Diesel
Un laptop de 10.000 de lei cu boxe Bang & Olufsen, cel mai performant laptop cu tehnologie 3D, cea mai competitivă placă video din lume şi netbook-uri al căror design este conceput de celebrul Karim Rashid au putut fi admirate ieri timp de şase ore la Diesel Club.
Expoziţia “Tech in Style” a inclus vârfurile de gamă ale producătorului de hardware Asus, între care şi cea mai puternică placă video din lume, care are o memorie de 4GB faţă de media de doar 1GB, are două procesoare AMD, a fost produs în ediţie limitată, şi costă 5.000 de lei. De altfel, placa video costă dublu faţă de o placă video vârf de gamă, cu performanţe cu 30% peste acestea. “Este pentru «gamerii» înrăiţi, care se pot lăuda cu cea mai performantă placă video din lume”, spun reprezentanţii Asus. Doar două astfel de plăci video au fost livrate în ţară şi există cerere pentru încă două.

Laptopul NX90, care costă 10.000 de lei şi este dotat cu boxe produse de Bang & Olufsen, este cunoscut în România pentru faptul că a fost furat, cu două săptămâni înainte de prezentarea oficială, din holul unui hotel din Bucureşti cu un grad de securitate ridicat. Furtul s-a produs în august, iar poliţiştii au aflat între timp identitatea autorilor. “Hoţii nu au fost prinşi. Poliţiştii ne-au spus că le cunosc identitatea, dar că nu ştiu unde se află”, a spus Octavian Dunăre, marketing manager pentru dispozitive portabile al Asus România. Asus a prezentat şi a treia generaţie de laptopuri cu display tridimensional, care costă pe piaţă 7.000 de lei.

Monitorul afişează imaginile alternativ, într-o succesiune rapidă, ele fiind filtrate de ochelari speciali cu aceeaşi frecvenţă cu a ecranului. Ieri au putut fi admirate şi testate două netbook-uri Eee PC, al căror design este realizat de celebrul creator Karim Rashid, precum şi un model Lamborghini VX6, conceput în colaborare cu producător de maşini. “Am venit la Cluj pentru că oraşul este foarte important în ceea ce priveşte specificul clienţilor - mulţi tineri, studenţi sau absolvenţi - şi la vânzări”, a spus Dan Bîrzu, manager de distribuţie al Asus.


Comenteaza