10 oficii poştale din Cluj vor procesa colete pentru eMAG

10 oficii poştale din Cluj vor procesa colete pentru eMAG
Compania Naţională Poşta Română (CNPR) va dezvolta un parteneriat cu prin care operatorul de stat livrează colete către clienţii retailerului online eMAG prin intermediul serviciului PostCollect.

În prezent numărul oficiilor poştale care furnizează acest serviciu a ajuns la 104, iar din noiembrie 200 de oficii vor sta la dispoziţia celor care vor să îşi ridice produsele comandate de la un punct fix, aflat în proximitatea domiciliului sau a locului de muncă. 
 
Dacă în faza pilot s-a început livrarea coletelor în doar două oficii (Târgovişte şi Buzău), în etapa a doua serviciul a devenit funcţional şi cele din Bucureşti. În prezent, sunt operaţionale 104 oficii în Bucureşti şi în 31 de judeţe, urmând ca, până la 3 noiembrie, să se extindă serviciul în 200 de oficii amplasate în toate judeţele ţării. Clujul va avea 10 astfel de puncte. 
 
„Rezultatele bune generate de produsul PostCollect demonstrează că Poşta Română are capacitatea de a se adapta rapid la schimbările de pe piaţa serviciilor poştale şi de a-şi extinde cota de piaţă pe segmentul comerţului online. Strategia companiei vizează dezvoltarea acestui serviciu în toate cele peste 800 de oficii poştale cu acces VPN”, a declarat Alexandru Petrescu, director general al CNPR. 
 
În cadrul serviciului PostCollect, CNPR preia, sortează şi livrează coletele partenerului la sediul subunităţilor poştale participante, în funcţie de alegerea clientului. Aceasta poate fi făcută pe site-ul retailerului. Toate unităţile selectate au ghişee special dedicate acestui serviciu, cu program extins: seara şi în weekend. 
 
Expediţiile eMAG sunt monitorizate în sistem de la prezentare, până la livrare. Destinatarii sunt avizaţi de către eMAG, printr-un SMS, în momentul în care coletele sunt predate CNPR. După sosirea coletului la punctul de livrare destinatarii sunt anunţaţi prin SMS că expediţia este disponibilă pentru ridicare la sediul oficiului poştal. 
 
Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor poştale prin intermediul ghişeelor dedicate şi vizibil semnalizate, cu opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului. Conform contractului încheiat, CNPR poate păstra coletele avizate în oficii timp de şapte zile calendaristice, de la data preluării lor de la eMAG. 
 
CNPR este deţinută de Ministerul pentru Societatea Informaţională (75%) şi de Fondul Proprietatea (25%). Societatea a încheiat anul 2014 cu un profit net de 22,8 milioane de lei, după cinci ani de pierderi. eMAG este cel mai mare magazin online din regiune şi unul dintre creatorii pieţei de comerţ online din România. 

Comenteaza