Foto A dus pe trei continente o afacere înfiinţată în Cluj-Napoca: ”Food is Life, Make it Good”

Afacerea pornită la Cluj de un tânăr antreprenor a ajuns pe trei continente. O simplă salată, multiplicată până la vânzări de zeci de milioane de euro este reţeta pe care a mers un antreprenor local.

Sub deviza ”Food is Life, Make it Good”, antreprenorului Dan Isai, omul din spatele Salad Box, nu a reinventat roata, doar a împrumut o idee şi a perfecţionat-o, iar astfel a ajuns la un lanţ internaţional de restaurante în plină extindere. 

Ingredientul secret al celor de la Salad Box este pasiunea, iar mâncarea proaspătă este pe lista de priorități pentru a lăsa o ”amprentă” asupra vieții oamenilor, așa cum declară pe site-ul lor oficial. 

”Clujul este oraşul în care m-am născut, am crescut, m-am format ca om. Aici mi-am întemeiat o familie, am trei fetiţe minunate, care cresc aici în oraş. Bineînţeles că şi partea de business a început tot aici.

Deşi toate conceptele mari, interesante, vin din vestul Europei sau din America şi ajung în Bucureşti şi apoi şi la Cluj, noi am început invers: Cluj, Bucureşti şi restul lumii”, a declarat antreprenorul într-un interviu oferit pentru Digi24, în urmă cu câțiva ani. 

Dan Isai poate fi considerat deja un investitor în serie, cu precădere în domeniul HoReCa, domeniu în care a intrat odată cu fondarea Salad Box, în 2012, la Cluj, însă a mizat şi pe IT, scrie businessmagazin.ro

Lanţul de restaurante cu servire rapidă a fost fondat în urmă cu zece ani de el, alături de alţi trei antreprenori români. Ei au început afacerea investind circa  20.000 de euro, iar de atunci lanţul s-a extins la nivel naţional, dar şi peste hotare.

Fondatorii Salad Box au dezvoltat şi alte concepte, sub umbrela Sterling Cruise Group: Pep & Pepper, Taksim sau Resto Aperto. Dan Isai a investit şi în lanţul de cafenele de Narcoffee Roasters, alături de Marceluş Suciu, fondatorul Marty Restaurants.

Sursa foto: https://saladbox.ro/, www.zf.ro

Comenteaza