Ambient: în 2011 piaţa construcţiilor stagnează, după scăderea din acest an

Ambient: în 2011 piaţa construcţiilor stagnează, după scăderea din acest an
Reţeaua de magazine Do-it-Yourself (DIY) Ambient, care împlineşte astăzi 18 ani de la deschiderea primului magazin, prognozează o creştere de 15% a cifrei de afaceri în anul viitor faţă de 104 milioane de euro încasări estimate în acest an.

În urma unei strategii elaborate în acest an Ambient s-a grupat în două divizii – retail şi distribuţie. Prima dintre acestea este formată din reţeaua de 12 centre comerciale, între care şi cel din Cluj. Divizia are 11 puncte de lucru şi depozite de materiale de construcţii.

„Ambient şi-a obţinut stabilitatea în urma reorganizării în două direcţii de business - Retail şi Distribuţie. În felul acesta am reuşit să fim mai bine adaptaţi cererilor de tip diferit, specifice celor două tipuri de pieţe”, a explicat directorul general Ioan Ciolan.

“În contextul crizei specifice anului 2009, majoritatea companiilor au căutat să obţină o cifră de afaceri cât mai bună, pentru a face faţă dificultăţilor. Compania a decis că este mai corect şi mai profitabil pe termen lung să regândească toate procesele în linia planului strategic, pentru a avea un viitor stabil”, se arată într-un comunicat al reţelei. Piaţa a scăzut, în 2010, cu 15% faţă de cea din 2009, însă cifra de afaceri a companiei a crescut cu un milion de euro, iar “obiectivul pentru anul 2011 este de creştere cu 15% a cifrei de afaceri, în contextul unei pieţe care va stagna”, conform lui Ciolan.

Reţeaua DIY are capital integral românesc şi activează pe piaţa materialelor de construcţii, finisajelor şi amenajărilor interioare. A fost înfiinţată în 1993 iar compania a inaugurat primul DIY din România, în aprilie 2002, la Sibiu. De menţionat, primul magazin al reţelei, sub marca Universal Ambient, a fost înfiinţat la Cluj, în 2000. Centrul comercia DIY din Cluj-Napoca a fost înfiinţat în 2005, împreună cu cel din Alba Iulia.

Comenteaza