ANAF face sondaj de opinie, ţeparii profită. Cum să-i deosebiţi pe operatorii reali de cei falşi

ANAF face sondaj de opinie, ţeparii profită. Cum să-i deosebiţi pe operatorii reali de cei falşi
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) desfăşoară în aceste zile un sondaj de opinie derulat telefonic. Profitând de oportunitate, escrocii s-au pus pe treabă şi încearcă, cum pot ei mai bine, să ţepuiască contribuabilii de bună-credinţă.

În urma sesizărilor primite cu privire la recepționarea unor apeluri telefonice de la diverse persoane care, sub pretextul desfășurării acestui sondaj, solicită diverse informații confidențiale, reprezentanţii ANAF fac mai multe precizări.

Astfel, contribuabilii sunt informaţi că sondajul nu cuprinde întrebări referitoare la date legate de conturi bancare, carduri asociate conturilor deschise sau de cuantumul datoriilor la bugetul de stat.

Sondajul are ca obiectiv evaluarea efectelor și rezultatelor campaniei media care se află în desfășurare, iar singurele întrebări din chestionar care vizează detalii legate de companie sunt următoarele:

a) În ce an a fost înființată compania dvs.?
b) Care este codul CAEN al companiei dvs.?
c) Care este numărul mediu de angajați în anul 2014?
d) Care este cifra de afaceri în anul 2014?
e) În ce JUDEȚ este sediul companiei/firmei dvs.?
f) În ce LOCALITATE este sediul companiei/firmei dvs.?
g) Ce tip de contribuabil sunteți? (mare, mijlociu, mic)

"Întrucât asupra acestei situații există suspiciunea unei tentative de fraudă, vă rugăm să acordați o atenție deosebită în cazul în care primiți solicitări de natura celor de mai sus și vă asigurăm că vom lua toate măsurile necesare în vederea depistării persoanelor vinovate", susţine conducerea ANAF.

Orice alte întrebări legate de persoane fizice sau de companii nu fac parte din chestionarul ANAF.

Comenteaza