Autodeal, aplicația clujenilor de la Riolit Web, atrage investiții de aproape jumătate de milion de euro

Autodeal, aplicația clujenilor de la Riolit Web, atrage investiții de aproape jumătate de milion de euro
| Foto: Facebook - Autodeal

Aplicația este evaluată, în prezent, la trei milioane de euro.

Aplicațiea Autodeal, soluție pentru gestionarea costurilor și obligațiilor auto din România, a atras o investiție de 450.000 de euro de la doi investitori, pentru dezvoltarea de noi funcționalități și integrarea de noi parteneri strategici. În prezent, aplicația este evaluată la trei milioane de euro, potrivit start-up.ro.

„Investiția atrasă pentru dezvoltarea aplicației Autodeal confirmă tendințele de digitalizare accelerată în industriile de asigurări și servicii auto, precum și în instituțiile care gestionează eliberarea documentelor ce permit utilizarea autovehiculelor. Pentru Autodeal, fondurile atrase oferă posibilitatea dezvoltării aplicației de tip one-stop-shop în direcția introducerii de noi servicii și interconectarea partenerilor strategici din industria auto”, spune Sandu Băbășan, partener Autodeal.

După această rundă de investiții, dezvoltarea Autodeal se va face în jurul conceptului de Mobility App, prin introducerea de noi funcționalități. În primele 3 luni de la finalizarea rundei de investiții, vor fi disponibile în aplicație servicii de asistență rutieră, servicii de programare în service și pentru Inspecția Tehnică Periodică (ITP), prin intermediul Autodeal putând fi realizate inclusiv gestiunea devizelor și a plăților aferente acestor servicii, precum și posibilitatea plății în rate a serviciilor achiziționate.

„Aplicația mobilă a fost piesa de rezistență în pandemie, când mobilitatea a scăzut și utilizatorii au căutat soluții care să le ofere rezolvări rapide pentru situațiile curente. Deși a pornit ca un trend contextual, adoptarea aplicațiilor mobile va deveni normă în anii următori și va accelera organic, întrucât dezvoltatorii au fost motivați să pună în piață cele mai bune produse, în măsură să convertească inclusiv utilizatorii mai puțin tehnici.

Prin natura beneficiilor pe care le oferă unui număr mare de utilizatori – șoferii și proprietarii de autovehicule – Autodeal este exemplu clar al aplicației de succes în rândul tuturor categoriilor de public”, spune și Cosmin Țîrvuloiu, lead investor în Autodeal.

Urmează un marketplace auto

În faza următoare, Autodeal vizează crearea, în cadrul aplicației, a unui marketplace, unde vor fi comercializate, pentru început, anvelope și accesorii auto. Autodeal se va dezvolta în continuare punând accentul pe sectorul green cars, rent a car (oferindu-le utilizatorilor posibilitatea de a închiria mașini direct din aplicație) și last mile mobility.

Autodeal integrează cel mai mare număr de servicii și permite utilizatorilor setarea de notificări de expirare pentru RCA, ITP, CI și permis de conducere, plata de taxe și amenzi, achiziția de roviniete, achiziția de polițe RCA și asigurări de călătorie.

Până în prezent, dezvoltarea aplicației Autodeal a presupus investiții de peste 200.000 de euro și a fost descărcată de peste 70.000 de ori. De la momentul lansării, funcționalitățile aplicației au fost îmbunătățite cu 3 noi update-uri, care au vizat, în special, componenta de user experience.

Aplicația Autodeal a fost lansată la jumătatea anului 2021 și este dezvoltată de Riolit Web, companie clujeană înființată în 2019, a cărei misiune este să integreze toți jucătorii din segmentul auto într-o singură aplicație, în beneficiul utilizatorilor săi. Aceasta poate fi descărcată gratuit din App Store (iOS) și Google Play (Android).

Comenteaza