Banca Transilvania are 300.000 de clienţi de internet banking

Banca Transilvania are 300.000 de clienţi de internet banking
Banca Transilvania (BT) Cluj a primit recunoaşterea oficială pentru cea mai mare rată de creştere a numărului de clienţi activi care folosesc serviciile de internet banking (55%), respectiv cea mai mare rată de creştere a numărului de clienţi activi persoane fizice care utilizează servicii bancare online (63%) în 2012, în cadrul Galei Premiilor Online Banking, din partea revistei eFinance.

 

Clasamentul a fost realizat în urma unui studiu al raportărilor băncilor privind datele pe 2012, comparativ cu 2011, parte a analizei tendinţelor pieţei de banking online. La finalul anului trecut, BT24 avea 292.000 de utilizatori, în creştere cu 32% faţă de sfârşitul lui 2011.

10% din utilizatorii de BT24 Internet Banking folosesc BT24 Mobile Banking, procentul fiind în creştere faţă de 2011, când era de 6%. În funcţie de numărul de utilizatori ai serviciilor de internet banking, BT are o cotă de piaţă de 10%. Referitor la serviciile bancare oferite prin Mobile Banking, BT are o cotă de piaţă de 28%. 300.000 de persoane folosesc BT24, serviciul de Internet Banking şi Mobile Banking al BT, din care 80% sunt persoane fizice, iar 20% sunt companii. Serviciul de internet banking al BT are peste 100 de functionalităţi.

Comenteaza