Banca Transilvania, în primele 10 branduri româneşti

Banca Transilvania, în primele 10 branduri româneşti
Societatea bancară clujeană ocupă poziţia a şaptea în topul naţional al brandurilor autohtone, realizat de compania de evaluare de business Brand Finance.
Abonează-te pe   Poza noua 31.03.2021
Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitează pagina principală ZIUA DE CLUJ

Dacia se clasează pe primul loc, marca fiind evaluată la 1,2 miliarde euro, urmată de Emag (361 milioane), Dedeman (206 milioane), Petrom (162 milioane), Digi – RCS&RDS (150 milioane), conform Profit.ro. Următoarele poziţii sunt ocupate de Banca Transilvania (130 milioane), Bitdefender (112 milioane), BCR (112 milioane), BRD (103 milioane) şi Electrica (80 milioane). 
 
Valoarea brandurilor a fost calculată prin metoda economiei de redevență, ce implică estimarea veniturilor viitoare, atribuibile brandului, și calcularea unei rate de redevență care ar fi pretinse pentru folosirea brandului - ceea ce ar trebui să plătească proprietarul pentru dreptul de folosire dacă nu l-ar avea în proprietate. Topul a fost redactat pe baza unei analize de şase luni. 
 
Top branduri România
(loc şi ranking)
 
1. Dacia..........................AA
2. Emag..........................AA-
3. Dedeman....................AA-
4. Petrom........................A+
5. Digi RCS/RDS...............A-
6. Banca Transilvania........A+
7. Bitdefender..................A+
8. BCR............................A+
9. BRD............................A
10. Electrica.....................A

Sursa: Brand Finance

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Loading...
Comenteaza