„Băncile au transformat sucursalele în centre care doar preiau reclamații”

„Băncile au transformat sucursalele în centre care doar preiau reclamații”
Directorul executiv al Băncii Transilvania (BT), Bogdan Pleșuvescu, spune că aceasta a reușit, prin discuții directe cu clienții, să aplaneze mii de potențiale conflicte juridice.

El a făcut referire la programul prin care au fost convertite creditele clienților împrumutați în franci elvețieni la Volksbank România (VBR). 14.800 de clienți din cei 18.000 intrați în proiectul de conversie au acceptat propunerea băncii, iar succesul programului s-ar datora negocierilor directe, conform portalului Profit.ro.
 
“Este o surprindere a mea că pe anumite canale se spune că băncile nu discută cu asociațiile de clienți. Noi am discutat, ei au venit cu input și au dat încredere clienților împrumutați în franci elvețieni. Numărul litigiilor noi descrește, iar totalul s-a înjumătățit. 
 
Cel mai mult am învățat că este bine să discuți face to face cu clienții. În această fugă pentru digitalizare, băncile au transformat sucursalele în centre care doar preiau reclamațiile. La nivelul BT există oameni competenți în negocieri cărora le-am lăsat decizia în mână”,
a declarat Pleșuvescu.
 
Conversia creditelor în franci elvețieni a fost una dintre condițiile sub care Volksbank a vândut sucursala din România către BT.

Comenteaza