Bilanţ la final de iarnă pe autostrăzi. Cum merge treaba pe loturile din Transilvania

Bilanţ la final de iarnă pe autostrăzi. Cum merge treaba pe loturile din Transilvania

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere a prezentat progresele din ultima lună a constructorilor implicați în marile proiecte de infrastructură rutieră din țară.

Pe locul întâi în topul lunii februarie, în ceea ce privește progresele pe marile șantiere de infrastructură, se află Dorinel Umbrărescu, care a avansat în medie cu circa 5 puncte procentuale pe cele două loturi ale tronsonului 2 din Drumul Expres Craiova – Pitești (DX 12), cunoscut ca „Autostrada Ford”. Șantierul podului de la Brăila a italienilor de la Asaldi e pe locul doi, iar, potrivit analizei Economica.net, pe locul trei se situează Strabag, care a avut un progres de 2,8 puncte procentuale pe lotul Târgu Mureș – Ungheni din Autostrada Transilvania (A3).

Conform datelor de pe site-ul Companiei de Drumuri consultate de Economica, grecii de la Aktor au raportat pe lotul 2 din Autostrada Sebeș – Turda (A10) un progres de 1,45 puncte procentuale, astfel, că lucrările pe acest lot sunt realizate în proporție de 79,95%.

În schimb, pe lotul 1 din Autostrada Sebeș – Turda (A10) italienii de la Pizzarotti au avut luna trecută un avans de doar 0,5 puncte procentuale. 

În raportul CNAIR nu există date noi de pe lotul 3 al Autostrăzii Transilvania, Ogra-Câmpia Turzii, construit de Straco și nici de pe șantierul dintre Chiribiș-Biharia unde lucrează Trameco.

O veste bună este că miercuri au fost aprobate exproprierile pentru tronsonul Mihăiești – Suplacu de Barcău al Autostrăzii Transilvania, ceea ce înseamnă că UMB Spedition, deținută de Dorinel Umbrărescu, va putea relua lucrările pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului (A3), după ce șantierul a fost suspendat până la rezolvarea problemei exproprierilor. (VEZI Liber la autostrada spre Sălaj. Statul va da drumul la exproprieri)

Comenteaza