BT a "angajat" un robot care să lucreze cu clienţii pe Facebook şi Skype

BT a
Banca Transilvania lansează un nou canal de interacțiune cu clienții, prin Facebook Messenger şi Skype, robotul Livia, cu ajutorul căruia pot afla informații despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT.

Unic în Romania, chatbot-ul oferă non-stop şi gratuit informaţii care până acum puteau fi obţinute doar prin intermediul echipelor BT din sucursale, agenţii şi call center: IBAN-ul şi soldul conturilor curente în lei, euro sau dolari; sumele de plată aferente cardurilor de credit; numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumparături STAR; detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul valutar.

"Confidenţialitatea informaţiilor primite cu ajutorul robotului Livia este conferită de codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon, ambele fiind necesar să fie completate la iniţierea comunicării cu robotul prin Facebook Messenger sau Skype.

Fiecare client BT are un cod unic de identificare, reprezentând o combinaţie de şapte cifre care apar în IBAN-ul propriului cont curent. CIF-ul se regăseşte pe extrasul de cont curent, inclusiv în cel din BT24 Internet Banking sau poate fi aflat prin alte trei modalităţi: în oricare sediu BT, prin email (contact@btrl.ro) sau telefonic, cu ajutorul echipei Call Center BT (0264.308.028)", se arată într-un comunicat remis presei. 

Proiectul robotul Livia a fost iniţiat şi dezvoltat in-house, la Banca Transilvania, prin colaborarea echipelor IT, Dezvoltare Produse Retail, Marketing & Comunicare. 

Comenteaza