Guess şi Nisa au intrat în Iulius Mall
- Scris de Ziua de Cluj
- 16 Iul 2010, 00:19
- Economie
- Ascultă știrea

“Am decis să deschidem acest magazin la Cluj datorită succesului pe care l-am avut la Iulius Mall Timişoara cu cele două magazine de acolo. în plus, încă de la deschidere, mall-ul din Cluj a beneficiat de un mix de chiriaşi care a atras un număr mare de vizitatori, motiv în plus pentru a deschide magazinul în mall”, a declarat Iulia Rădulescu, directorul financiar al companiei Bllumarin Lux.
Investiţia s-a ridicat la 190.000 de euro, iar articolele comercializate sunt atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi. “Pe viitor, avem planuri să aducem şi linia dedicată copiilor. Pentru anul 2008-2009, estimăm vânzări de 450-500.000 de euro”, a adăugat Rădulescu. Bllumarin deţine exclusivitate în România pentru brand-urile Liu Jo, LeSilla şi Pinko şi operează în Bucureşti, Timişoara şi Constanţa. Unitatea deschisă la Iulius Mall este cea de-a şasea din ţară şi a doua din Cluj-Napoca.
Magazinul Nissa, al doilea la Cluj sub acest brand, va pune la dispoziţie articole de îmbrăcăminte de damă şi accesorii. “De obicei, optăm pentru a deschide magazine în mall-uri cunoscute, cu un trafic însemnat de vizitatori”, au declarat reprezentanţii Nissa.
Magazinul pune accent pe minimalismul anilor ‘60 şi look-ul natural al anilor ’70-’80, prin colecţiile Office, Casual şi Evening. Nissa este prezentă în marile oraşe din România (Iaşi, Constanţa, Craiova, Brăila şi Piteşti) cu o reţea alcătuită din zece magazine şi peste 25 de filiale în ţară.