MAM Bricolaj a pus Clujul pe lista viitoarelor sale magazine

MAM Bricolaj a pus Clujul pe lista viitoarelor sale magazine
Retailerul de mobilă și accesorii are magazine doar la București

Clujul se găsește pe lista scurtă a retailerului de materiale și accesorii pentru mobilier, la bătaie cu Brașovul și Iașiul

Retailerul de materiale şi accesorii pentru mobilier MAM Bricolaj vrea să ajungă la 12 magazine în următorii cinci ani şi vizează marile oraşe din ţară, dar şi perspectivele extinderii internaţionale, a explicat fondatorul Cristian Găvan, în emisiunea Investiţi în România!

„Vrem să menţinem cadenţa de două magazine pe an şi în cinci ani să avem 12 ma­gazine şi să putem fi reprezentaţi în toate oraşele importante din ţară. Planul ar fi să ieşim în ţările din jurul nos­tru. Îi urmărim pe cei mari. Arabesque a ieşit timid în ţările dinprejur, să vedem dacă şi Dedeman face acest pas. 

Avem un plan bătut în cuie pentru acest an cu cel de-al patrulea magazin. Ne-am dori să fie primul în afara Bu­cureştiului. Avem câteva spaţii în vizor la Braşov, suntem foarte atenţi la amplasare pentru că vrem să replicăm traficul obţinut în Bucureşti, de 1.500 vizitatori/zi. Braşov e un oraş cu o creştere fantastică, așa cum sunt Iaşi şi Cluj, urmează şi acestea. Ordinea se poate inversa, nu trebuie să fie neapărat Braşovul primul“, spune Găvan.

Retailerul a cumpărat 50% din acţiunile producătorului de panouri pentru construcţii Geomam Pal Group, într-o tranzacţie de 800.000 de lei. Găvan deţinea deja 50% din această companie. Bugetul de investiţii al MAM Bricolaj pentru 2021 se ridică la 10 mi­lioane de lei şi vizează deschiderea de magazine, investiţii în capacităţile de producţie, dar şi investiţii în online. 

„Investiţia în deschiderea maga­zi­nelor plus retehnologizarea bazelor de pro­ducţie, întrucât am început să schim­băm utilajele cu altele mai performante, se ridică la 10 milioane de lei“. Compania a ajuns la un portofoliu de circa 11.000 de produse şi explorează adăugarea unor noi categorii de produse, precum zona de electrice şi corpuri de iluminat. 

MAM Bricolaj a lucrat trei ani pentru a se lista la bursă, iar, în 2020, 93 de acţionari au cumpărat 25% din companie pentru 8,5 milioane lei. Acţiunile companiei au intrat la tranzacţionare în ianuarie 2021, iar capitalizarea bursieră a ajuns la 71,7 milioane de lei. Numărul de angajaţi a crescut până la 128 de oameni, în contextul în care retailerul a început angajările pentru cel de-al treilea magazin. Până la finalul anului compania ar putea ajunge la 170 de angajaţi. 

Hornbach face deja angajări la Cluj

Rețeaua germană de bricolaj Hornbach a declanșat recrutările pentru cel dintâi magazin pe care aceasta îl va deschide în curând la Cluj-Napoca, în cartierul Bulgaria. Demersurile de finalizare s-au mutat în 2021, deși proiectul a debutat de mai mulți ani. La Cluj-Napoca, magazinul este programat la intersecția străzilor Fabricii de Zahăr - Câmpina, pe un teren de 4 ha. Principalii concurenți din România sunt Dedeman, Leroy Merlin, Brico Depot, Arabesque, 

Comenteaza