„Moda” Bolt a prins la Cluj. Personalul din restaurante se reprofilează

„Moda” Bolt a prins la Cluj. Personalul din restaurante se reprofilează

Reducerea activității din unele domenii din cauza restricțiilor de pandemie i-a determinat pe angajații care lucrau în hoteluri și restaurante să devină șoferi pe platformele de ride-sharing.  

Numărul de șoferi care au făcut curse prin intermediul Bolt, cea mai mare platformă europeană de transport, a crescut la nivel național cu 50% în octombrie față de februarie, prima lună în care a fost în vigoare noua legislație cu privire la transportul alternativ, conform Wall Street.

"După scăderea masivă din lunile martie-aprilie (-80%), activitatea a crescut semnificativ și constant începând din iunie, ajungând să depășească de două ori volumul înregistrat în aceeași perioadă a anului trecut.

În noiembrie, odată cu noile restricții, avem din nou o scădere, dar nu atât de drastică. Cererea din prezent nu numai că îi motivează pe șoferi pentru Bolt mai mult decât înainte, dar îi atrage și pe alții să se alăture platformei", a spus Cristian Sălceanu, operations manager al Bolt România.

Bolt și-a extins prezența în România anul acesta prin lansarea serviciilor de ride hailing în Iași și Constanța, după București, Timișoara și Cluj-Napoca. În ultimele trei orașe Bolt a introdus și serviciul Business Delivery care pune în legătură companiile cu curierii, prin intermediul platformei.

Bolt, a deschis, în 2018, în clădirea de spații de birouri Timpuri Noi Square din București, un centru de inginerie software pentru Europa Centrală și de Est. Printre investitorii de la Bolt se numără Markus Villig, Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital, Taavet Hinrikus.

Principalele aplicații de ride-sharing care activează în Romania sunt Uber, Bolt, Free Now (fosta Clever), BlackCab. 30.000 de șoferi lucrau în transportul alternativ de persoane.

Comenteaza