Piaţa de hosting din România are marje de profit minime

Piaţa de hosting din România are marje de profit minime
Reprezentanţii companiilor de hosting din ţară analizează tendinţele pieţei la conferinţa FutureHosting 2010, organizată astăzi la Cluj, printre prezentări comerciale ale serviciilor oferite pentru firmele care activează în domeniu.
Conferinţa a început cu prezentări comerciale ale principalilor sponsori şi a continuat cu o scurtă analiză a pieţei susţinută de fondatorul System & Network Solutions, Dragoş Mănac. „E o problemă de percepţie şi de poziţionare a clienţilor, care nu ştiu pe ce lume trăiesc”, a spus Mănac, cu referire la clienţii de hosting care au pretenţii mari pe bani puţini. „Clienţii nu sunt dispuşi să cheltuie, cererile sunt absurde şi încasările sunt mici”, a precizat el, adăugând că dacă soluţia companiilor de hosting sunt preţurile mici şi câştigul din rulaj, „profitul e aproape inexistent”. „În România piaţa e mică şi relativ săracă iar profitul din volum nu funcţionează. Sunt puţine companii de hosting în România, aş zice maxim cinci, care să aibă mii de clienţi”, a adăugat Mănac.

Conferinţa continuă la ora redactării acestei ştiri cu soluţiile oferite de compania de software Microsoft în cloud computing, streaming şi management de conţinut.

Aceasta este a doua ediţie a evenimentului, după cea organizată în luna martie.
Hosting este domeniul de piaţă care se ocupă cu găzduirea activităţilor pe Internet, inclusiv site-uri sau transferuri de date, pe servere virtuale, partajate sau dedicate aflate în data-center-uri.
Comenteaza