Piaţa de retail a înregistrat livrări limitate în primul semestru, iar circa 60% din spaţiile în construcţie sunt în parcuri de retail

Piaţa de retail a înregistrat livrări limitate în primul semestru, iar circa 60% din spaţiile în construcţie sunt în parcuri de retail

Piaţa de retail a înregistrat livrări limitate în primul semestru din 2021, în condiţiile în care multe proiecte au fost amânate în pandemie şi preţurile materialelor de construcţii au crescut puternic în ultimele şase luni, circa 60% din cei 121.000 metri pătraţi de noi scheme de retail aflate în lucru fiind structuri mici, în parcuri de retail, potrivit unui raport al Colliers.

Abonează-te pe   Poza noua 31.03.2021
Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitează pagina principală ZIUA DE CLUJ

„Cheltuielile de consum, care reprezintă în mod natural mai mult de două treimi din PIB, au fost un indicator principal al bunăstării pieţei de retail. Mai mult decât atât, puterea tot mai mare a cheltuielilor online a fost un motor important, în special în timpul crizei COVID-19. Industriile de sport, de bricolaj şi de articole destinate îmbunătăţirii nivelului de trai au înregistrat o creştere fără precedent şi o cerere ridicată pentru un sortiment distinct de produse. De asemenea, şi produsele de uz casnic au prosperat, deoarece tot mai multe persoane şi-au petrecut timpul acasă, vânzările în magazinele de profil fiind cu aproape 10% mai mari decât nivelurile anterioare pandemiei", explică Simina Niculiţă, Partner & Head of Retail Agency la Colliers.

Practic, pe o piaţă dominată în prezent de reminiscenţele de după COVID-19, parcurile de retail au devenit mai atragătoare, cu magazine de mari dimensiuni favorabile distanţării sociale, facilităţi de parcare şi de tip drive-through, ceea ce le conferă un avantaj în contextul noilor obiceiuri de consum. MAI MULTE AICI!

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Comenteaza