Porsche îşi deschide centru informatic la Cluj

Porsche îşi deschide centru informatic la Cluj
O marcă afiliată a concernului german, specializată în consultanţă în tehnogie informaţiei şi în managementul proceselor, şi-a extins prezenţa internaţională în această zonă.

Prin crearea centrului de la Cluj-Napoca, numărul angajaţilor diviziei Mieschke Hofmann und Partner (MHP) va ajunge la 950, în 12 puncte de lucru repartizate în mai multe ţări ale lumii. Activitatea diviziei din cadrul Porsche se axează pe găsirea de soluţii în managementul proceselor şi suportului informatic utilizat în sfera de afaceri, concentrându-se pe branşa automobilelor.

Portofoliul de servicii al MHP România va îngloba întregul ciclu de viaţă a unui produs, de la etapa de managementul aplicaţiei la cel al proceselor şi la etapa de dezvoltare. „Colaborările noastre cu partenerii din România se întind pe patru ani şi au fost mereu un real succes. Prin urmare, am decis să ancorăm ferm prezenţa noastră în România prin înfiinţarea acestui nou punct de lucru. Condiţiile pentru acest pas au fost, din punctul nostru de vedere, din cele mai favorabile. Mulţi potenţiali angajaţi sunt foarte bine pregătiţi profesional şi, totodată, au cunoştinţe bune de limba germană şi engleză. Plecăm de la ideea că ne vom dezvolta într-un ritm dinamic şi în acest an. Cu siguranţă, filiala din Cluj va avea o contribuţie semnificativă în acest sens. Este de subliniat şi faptul că România este membru al Uniunii Europene, un aspect relevant pentru siguranţa informaţiilor şi - implicit - pentru munca noastră", a declarat Ralf Hofmann, preşedinte al executivului MHP.

„Vom începe activitatea noului punct de lucru MHP cu 40 de angajaţi. În vederea creşterii companiei conform aspiraţiilor noastre, suntem în continuare în căutare de absolvenţi de informatică sau ştiinţe economice", afirmă Bernd Otto Hoermann, cel care coordonează operaţiunile la Cluj. Orientarea companiei către extinderea internaţională a apărut ca urmare a dezvoltării MHP. „Anul de business 2013 a fost unul cu rezultate foarte bune. Succesul anului anterior se reflectă atât în cifra de afaceri, care se ridică la 133,3 milioane de euro, cât şi în numărul angajaţilor, aflat în creştere continuă. Printre realizările anului 2013 se numără deschiderea unui punct de lucru în Shanghai şi prezenţa MHP în poziţii de top în clasamentele de specialitate. Toate aceste premise indică o continuă dezvoltare a companiei şi în viitor", susţin reprezentanţii companiei. MHP, o marcă afiliată a concernului Porsche este o companie din sfera IT de pe piaţa automobilelor din Germania. Cei 950 de angajaţi MHP oferă consultanţă şi asistenţă pentru 250 de clienţi din portofoliul filialelor din Ludwigsburg, Stüttgart, Walldorf, München, Nürnberg, Essen, Wolfsburg, Berlin, Zürich, Atlanta, Shanghai şi Cluj-Napoca.

 

Comenteaza