Reguli noi la food delivery, în timpul crizei COVID-19

Reguli noi la food delivery, în timpul crizei COVID-19

Companiile de food ordering din România iau noi măsuri de precauţie împotriva răspândirii coronavirusului

Consideri, probabil, că dacă îţi comanzi mâncarea la domiciliu reduci la minimum riscul infectării cu coronavirus. Dar te-ai gândit cu câţi alţi oameni intră în contact curierii? Au zilnic contact cu zeci, poate sute de clienţi, aşa că sunt foaret expuşi şi ei îmbolnăvirii.

De acum, platformele de food ordering, iau măsuri suplimentare de precauţie.

Foodpanda oferă opţiunea de livrare fără interacţiune. În momentul în care plasezi o comandă poţi solicita ca aceasta să-ţi fie lăsată la uşă, eliminând astfel contactul cu livratorul. În plus, pentru clienţii care plătesc online cu cardul, livrarea este gratuită.

Şi Glovo elimină, în această perioadă, necesitatea semnăturii la livrare, iar trainingul curierilor se face online. Mai mult, Glovo nu mai preia comenzi din zonele cu risc ridicat de contaminare – spitalele de boli infecţioase şi cele de carantină: hoteluri, centre comerciale sau birouri.

Uber Eats, Takeaway şi platforma “Eu Ce Mănânc” încurajează, de asemenea, plata online sau cu cardul.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK

loading...
Loading...
Etichete
Comenteaza