“Un transport de marfă Cluj-București durează de parcă ar veni din Germania"

“Un transport de marfă Cluj-București durează de parcă ar veni din Germania"

Lipsa autostrăzilor face ca furnizorii să își transporte cu greu marfa pe ruta Cluj-Napoca - București, remarcă Adrian Cocan, managerul brandului Lăptăria cu Caimac.

“Noi nu facem drumuri pentru camioane ca să se poată construi fabrici sau pentru ca fermierii să îşi poată transporta marfa. Nu avem autostrăzi şi e greu pentru un furnizor să facă drumuri Cluj-Bucureşti. Cumpărăm din Cluj şi durează drumul de parcă ar veni din Germania. Sau invers, marfa noastră ajunge la Turda sau la Cluj după o zi întreagă”, spune Cocan.

Brandul de produse lactate pregăteşte o investiţie de 9 milioane de euro prin care construieşte un sistem de recuperare şi refolosire a ambalajelor, conform ZF. „Ne dorim ca anul viitor sau la începutul anului 2022 să pornim investiţia pentru un sistem de recuperare şi refolosire a ambalajelor“, spus Cocan.

Pentru anul acesta, compania producătoare, Agroserv Măriuța (județul Ialomița), are în derulare investiţii de 5 milioane de euro pentru un depozit de frig şi o staţie de biogaz, cu autorul căreia vrea să utilizeze bălegarul pentru a-l transforma în energie pentru alimentarea fabricii.

Comenteaza