Vacanţele prin internet pierd teren
- Scris de Mihai Prodan
- 03 Dec 2010, 01:05
- Economie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Încrederea românilor în operatorii de turism a crescut cu 10% într-un an, conform unui sondaj al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT). Creşterea s-a regăsit în special în creşterea turismului intern.
“Mai mulţi români au ales agenţiile pentru turismul montan, rural sau de litoral”, a arătat preşedintele asociaţiei, Corina Martin. “Şi pe extern sunt mai mulţi turişti care au preferat să meargă în Austria sau în Grecia prin intermediul agenţiilor de turism. În plus, din ce în ce mai multe agenţii au creat site-uri profesioniste, prin care se pot face rezervări şi la care apelează din ce în ce mai mulţi turişti. Sistemele de rezervări ale agenţiilor de turism oferă avantajul încrederii, avantajul unei persoane de contact care răspunde la telefon şi faptul că turistul poate să solicite şi consultanţă înainte de a efectua rezervarea. Există deja o serie de agenţii de turism membre ANAT care oferă asistenţă online”, a mai arătat aceasta.
Tendinţa de reorientare spre agenţii este una globală, a precizat preşedintele ANAT. Corina Martin a adăugat că în Statele Unite 28% dintre turiştii care preferau site-urile de internet s-au reorientat anul trecut spre agenţiile de turism, în creştere cu 7% faţă de anul anterior. Ea adaugă că şi criza economică a reorientat turiştii spre agenţii, pentru că românii au devenit “mai atenţi şi mai precauţi atunci când vine vorba de banii pe care îi plătesc pentru vacanţă”. Conducerea ANAT a efectuat o vizită la Cluj în noiembrie, cu ocazia târgului de oferte de sezon Touristica, de la Polus Center.
Tendinţa de reorientare spre agenţii este una globală, a precizat preşedintele ANAT. Corina Martin a adăugat că în Statele Unite 28% dintre turiştii care preferau site-urile de internet s-au reorientat anul trecut spre agenţiile de turism, în creştere cu 7% faţă de anul anterior. Ea adaugă că şi criza economică a reorientat turiştii spre agenţii, pentru că românii au devenit “mai atenţi şi mai precauţi atunci când vine vorba de banii pe care îi plătesc pentru vacanţă”. Conducerea ANAT a efectuat o vizită la Cluj în noiembrie, cu ocazia târgului de oferte de sezon Touristica, de la Polus Center.
DISTRIBUIE
Comenteaza