WAM țintește sus pe o piață de 90 mld. de dolari. Alex Rus, co-fondator: „Va deveni pentru jocurile pe mobil ce reprezintă TikTok pentru entertainment”

WAM țintește sus pe o piață de 90 mld. de dolari. Alex Rus, co-fondator: „Va deveni pentru jocurile pe mobil ce reprezintă TikTok pentru entertainment”

Piața jocurilor pe telefon mobil a crescut de șapte ori din 2012 până acum, la peste 93.2 mld. dolari, considerabil mai mult decât cea a jocurilor pe PC sau consolă și depășind industriile de muzică și film combinate. Mai mult, segmentul de jocuri ocazionale sau hyper-casual, cum mai sunt cunoscute în industrie, reprezintă peste 45% din toate descărcările de jocuri pe dispozitive mobile și înregistrează peste 1,5 miliarde de jucători la nivel global.

Lansată la finalul lui 2021 pe rețeaua Binance, moneda WAM guvernează universul WAM.app, singura platformă de jocuri de genul ei din lume. Platforma care a pornit din Cluj a devenit rapid cel mai popular proiect de GameFi din România, atrăgând milioane de jucători și zeci de parteneri internaționali interesați de modelul inovator propus de WAM.

Succesul WAM a început să fie recunoscut încă de la începutul anului trecut când aplicația a fost accesată de peste 3,5 mil. de jucători în primele 3 luni de la lansare. Platforma a fost printre finaliștii Mobile Games Awards 2021, în esență Oscarurile industriei de jocuri pe mobil, iar la final de an a anunțat o rundă de finanțare de 2,7 mil. dolari, cu o suprascriere de peste 6 ori.

Volumul de tranzacționare al monedei WAM a depășit $10 mil în primele 24 de ore de la lansarea pe platformele Pancakeswap și Gate.io.

Reprezentanții WAM au declarat că își propun să atragă 100 de milioane de utilizatori în ecosistemul platformei.

“WAM va deveni pentru jocurile pe mobil ce reprezintă TikTok pentru entertainment și chiar mai mult. Urmărim să revoluționăm industria de gaming și să atragem peste 100 de milioane de utilizatori pe platformă, aducând beneficii adiționale celor care fac parte din comunitatea noastră, atât la nivel național cât și internațional”, a declarat Alex Rus, co-fondator WAM.

Un prim pas menit să încurajeze adopția și dezvoltarea ecosistemului este reprezentat de demararea unui proiect amplu de promovare, "WAMoon", și de cele 60 de zile de consolidare în piața internațională atât a produsului, cât și a monedei WAM.

Campania "WAMoon" anticipează o serie de evenimente de calibru mare și va culmina cu un pas important din dezvoltarea platformei. Primul din seria de evenimente anunțat de companie este cel de staking.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte-ne pe Facebookpe Instagram, pe Youtube și pe LinkedIn

loading...
Etichete
Comenteaza