Revenind (aproape) la normal... Royal School in Transylvania privește încrezător spre viitor

În ultimul an școlar, o întreagă generație a asistat neputincioasă la întreruperea educației cu care eram obișnuiți. Elevii mai mari de la Royal School s-au grăbit să ofere dovezi de portofoliu în locul susținerii examenelor Cambridge finale, copiii mai mici au fost izolați acasă, departe de profesorii și prietenii de la școală, în fața unui computer, iar unii chiar au pierdut entuziasmul de a începe grădinița sau școala pentru prima dată…

Indiferent de trecut, este timpul să începem să privim înainte.

Ființele umane sunt prin natura lor, creaturi sociale. Ne dedicăm o proporție uriașă din creierul nostru către afișarea și interpretarea acțiunilor sociale până la punctul în care anumite caracteristici sunt conectate în biologia noastră.

Un studiu recent al școlilor din Marea Britanie, realizat de organizația caritabilă Education Endowment Foundation, a relevat că:

  • 96% dintre școli sunt îngrijorate de vorbirea și dezvoltarea limbajului elevilor;
  • 91% dintre școli sunt îngrijorate de dezvoltarea personală, socială și emoțională a elevilor;
  • 89% dintre școli sunt îngrijorate de abilitățile de alfabetizare ale elevilor.

Oare studiile din România ce ne-ar arăta?

Deși Royal School, ca multe alte școli, a fost forțată să efectueze învățământ la distanță, elevii noștri au petrecut o mare parte din anul școlar cu prietenii și profesorii lor, în activități afterschool, tabere de zi, sesiuni cu ore remediale, cei din Year 6 și Year 9 și-au susținut examenele Checkpoint, iar cei mici au interacționat în centre de îngrijire copii în condiții controlate privind igiena, sănătatea și siguranța și, ca urmare, am reușit să punem în aplicare intervenții bazate pe dovezi pentru a aborda dezvoltarea limbajului și abilitățile de alfabetizare, având în același timp o echipă de profesioniști dedicați pentru a sprijini dezvoltarea personală, socială și emoțională a elevilor noștri. Venirea la școală și grădiniță pentru elevii noștri a oferit stabilitate și securitate întregii noastre comunități într-un moment extrem de dificil. Iar acest lucru este apreciat acum de întreaga comunitate. Copiii sunt fericiți să vină la școală toată săptămâna, iar cei mici și-ar dori să vină la școală chiar și în weekend!

Tinerii au o fereastră limitată de oportunități de a învăța abilități și de a dezvolta instrumente emoționale care să ofere o bază solidă pentru restul vieții lor și, prin urmare, programul nostru pentru primii ani de educație, începând cu grădinița, pentru copiii afectați de pandemie se va concentra pe evaluarea profilului lor de dezvoltare, punerea în aplicare a alfabetizării, a vorbirii și a intervențiilor educaționale emoționale și sociale pentru a ne asigura că toți elevii noștri sunt capabili să aplaneze daunele cauzate de pandemie și să revendice un sentiment de normalitate.

  • Dimensiunile maxime ale claselor noastre au un raport de 1:8, însemnând că 1 profesor/educator se ocupă de maxim 8 elevi. Actualmente, media generală pe școală ne arată că 1 profesor se ocupă de 5 elevi.
  • Personalul nostru este vorbitor excelent de limba engleză.
  • Folosim tehnologia și gamificarea pentru a continua dezvoltarea limbajului.

Am creat și continuăm să creăm un mediu bogat bazat pe limbă. Întreaga comunicare se face în limba engleză, dar săptămânal se oferă și câteva ore de exersare a limbii materne (limba română, maghiară, germană, franceză și spaniolă), dezvoltând încrederea în sine a copiilor.

De-a lungul celor 7,5 ore petrecute zilnic în grădiniță sau școală, elevii noștri, pe lângă programa școlară, au destul timp să se joace cu colegii de clasă, să-și încerce limitele, să citească emoțiile și limbajul corpului și să fie sprijiniți în depășirea conflictelor într-o manieră pașnică și constructivă.

În Royal School avem resurse excelente: pe lângă dotările clasice de nivel european, inclusiv resurse educaționale suplimentare pentru elevii noștri, cum ar fi cele fonice și de alfabetizare intervenționale și soluții IT, avem o echipă de profesori pasionați  și muncitori, părinți care ne susțin în mod excepțional - resurse de neprețuit în menținerea comunității noastre mici și a atmosferei de familie -.

Nu putem fi siguri ce se va întâmpla în anul școlar următor, dar putem fi siguri că Royal School este pregătită să ofere cea mai plăcută și sigură experiență în ceea ce privește educația copiilor, oferind un “pașaport” universal valabil la nivel global, să primească atât elevii actuali, cât și cei noi înscriși, și să privească încrezător spre viitorul comunității noastre!

Director Royal School in Transylvania
Justin Kilcullen-Nichols

Comenteaza