Filmul de prezentare a Clujului, premiat în SUA VIDEO
- Scris de Mihai Prodan
- 19 Sep 2012, 12:13
- Eveniment
- Ascultă știrea

Videoclipul a primit locul III la competiţia Telly Awards. Peste 12.000 de producţii de pe cinci continente au fost înscrise în competiţie, ajunsă la ediţia a 33-a. Trebuie spus că la categoria unde a fost premiat şi videoclipul de prezentare a oraşului Cluj-Napoca sunt nominalizate zeci de videoclipuri apreciate de juriu.
Finanțarea filmului a fost asigurată de patru companii din "Big Four" - Deloitte, KPMG, PriceWaterhouseCoopers şi Ernst&Young. "Este un proiect reprezentativ pentru Cluj, vom continua să sprijinim promovarea oraşului, considerăm că are un potenţial de dezvoltare foarte puternic şi e unul dintre pilonii de creştere economică pentru România", spune Adriana Lobdă, directorul de audit al Deloitte România.
Filmul de 4 minute şi 45 de secunde a necesitat aproximativ zece ore de material video brut, inregistrate pe durata a două luni, în 12 locaţii din oraş, iar editarea sa a durat trei zile, spune Lazăr.
"E un oraş mic şi relativ necunoscut iar faptul că i-am impresionat înseamnă mult", spune Lazăr, adăugând că acum lucrează la un film de prezentare "completă" a oraşului, cu toate aspectele - turism, economie sau cultură - care va fi gata la mijlocul anului viitor.
Laviniu Lazăr a înscris în competiţie şi filmul de prezentare a transformării fabricii de bere Ursus într-o berărie, videoclip de asemenea premiat. "Sunt primele videoclipuri pe care le-am înscris de când m-am întors în România, din 2008, şi ambele au câştigat", spune el.
Vezi aici detalii despre videoclip