Aeroportul Cluj întăreşte relaţiile cu Franţa în cadrul campaniei "Fly & Share Cluj"

Aeroportul Cluj întăreşte relaţiile cu Franţa în cadrul campaniei
Campania "Fly & Share Cluj", proiect derulat de Aeroportul Cluj în cadrul programului Cluj-Napoca 2015 - Capitala Europeană a Tineretului şi care doreşte să promoveze atracţiile culturale, turistice şi potenţialul economic şi de afaceri oferit de regiune, continuă cu un eveniment organizat cu ocazia Zilei Naţionale a Franţei.

Aşadar, reprezentanţii aeroportului clujean, ai autorităţilor locale şi judeţene, dar şi oameni de afaceri din mediul francofon se vor întâlni duminică, 12 iulie, la ora 18:00, la Centrul de Cultură Urbană Casino - Parcul Central. La eveniment şi-a anunţat prezenţa şi ambasadorul Franţei în România, François Saint-Paul, căruia îi va fi prezentat proiectul care se desfăşoară sub cupola mesajului "Fly&Share Cluj" - "Bonjour, la France! - Bonjour, la Francophonie!". 

De asemenea, în cadrul întâlnirii, Aeroportul Cluj împreună cu compania aeriană Wizz Air şi cu Institutul Francez Cluj-Napoca vor organiza o tombolă cu premii constând în bilete de avion spre destinaţii francofone. Campania "Fly & Share Cluj" a fost lansată în iunie 2015, de Ziua Steagului Danez, ţară cu care aeroportul clujean speră să contracteze noi rute de zbor. 

Prin această campanie, Aeroportul Cluj doreşte promovarea atracţiilor turistice şi culturale a judeţului Cluj şi a regiunii Transilvania, semnalarea potenţialul economic şi de afaceri oferit de regiune precum şi iniţierea unor noi colaborări internaţionale, respectiv dezvoltarea celor existente. Pe de altă parte, prin aceste acţiuni de marketing campania urmăreşte crearea unui context comercial favorabil deschiderii unor noi rute care să facă legătura cu regiuni/ţări din Europa şi nu numai, precum şi să asigure o mai bună vizibilitate a aeroportului pe plan local, naţional şi internaţional.

Mai multe despre această campanie puteţi citi AICI. 

Comenteaza