Băncile, obligate să-şi informeze clienţii despre drepturile şi obligaţiile pe care le au pe ecrane TV

Băncile, obligate să-şi informeze clienţii despre drepturile şi obligaţiile pe care le au pe ecrane TV
Pe ecrane TV cu diagonala de minimum 70 cm, la loc vizibil, băncile trebuie să afişeze "informaţii privind drepturile şi obligaţiile consumatorilor, conform legislaţiei în vigoare, potrivit unui proiect de ordin al ANOFM.

Un proiect de ordin al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor vrea să oblige băncile să-şi informeze clienţii despre drepturile şi obligaţiile pe care le au, atât cât timp aceştia se află în sucursale. Băncile mai sunt obligate şi să îşi ţină site-urile la zi, potrivit money.ro.

Pe ecrane TV cu diagonala de minimum 70 cm, la loc vizibil, băncile trebuie să afişeze "informaţii privind drepturile şi obligaţiile consumatorilor, conform legislaţiei în vigoare, precum şi explicaţii cu privire la terminologia specifică domeniului financiar bancar; de asemenea, să afişeze informaţii furnizate de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor", se arată într-un proiect de ordin al instituţiei.

Băncile mai trebuie să rezerve şi 10% din spaţiul ecranului TV pentru comunicatele ANPC "privind educarea şi avertizarea consumatorilor privind serviciile bancare".

 

Comenteaza