Bucata "repetentă" a Autostrăzii A10 Sebeș-Turda FOTO

Bucata
În timp ce jumătate din autostrada A10 Sebeș-Turda are şanse să fie deschisă circulaţiei în toamna acestui an (loturile 3 şi 4), un tronson de 17 km (lot 1) a înregistrat în iunie un progres de doar 20%.

"Vă prezentăm un fotoreportaj cu multe zone cheie de pe lotul 1 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda, constructor Impresa Pizzarotti. Lucrările continuă pe acest lot lung de 17 km între nodurile Sebeș (conexiune de mare viteză cu Autostrada A1) și Alba Iulia Nord. Potrivit datelor oficiale CNAIR, progresul fizic pe acest tronson s-a ridicat la doar 20% în luna iunie 2017, fiind lotul rămas cel mai în urmă dintre cele 4 ale Autostrăzii A10. Sperăm să se poată recupera cât mai repede întârzierile astfel încât să folosim acest segment de autostradă în 2019, având în vedere că lucrările la nodurile Sebeș și Alba Iulia Nord încă nu au demarat", au scris pe Facebook reprezentanţii Asociaţiei ProInfrastructura. 

Autostrada Sebeș-Turda:

Lot 1 - 17,0 km - de la intrarea pe autostradă în Sebeş până la Pârâul Iovului
Constructori: asocierea Impresa Pizzarotti - Pomponio
Cost: 541 mil. lei, fără TVA

Lot 2 - 24,3 km - de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud
Constructori: asocierea Aktor - Euroconstruct Trading
Cost: 549 mil. lei, fără TVA.

Lot 3 - 12,5 km - de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea
Constructori: asocierea Tirrena Scavi - Societa Italiana per Condotte d'Acqua
Cost: 420 mil. lei, fără TVA

Lot 4 - 16,3 km - de la nodul Decea până în Turda
Constructori: asocierea Porr Construct - Porr Bau
Cost: 470 mil. lei, fără TVA

Amintim că iniţial toate loturile de la A10 au avut ca termen de dare în folosinţă sfârşitul lui 2016, însă s-au produs întârzieri importante din cauza lipsei avizelor obligatorii pentru construire.

 

Comenteaza