Foto Enel și-a deschis primul magazin la Cluj-Napoca

Enel și-a deschis primul magazin la Cluj-Napoca
Managerii italieni care au inaugurat noul magazin: Luciano Sarleti, Carlo Pignoloni, Michele Abbate, Marco Viavattene
Enel și-a deschis primul magazin la Cluj
Enel și-a deschis primul magazin la Cluj
Enel și-a deschis primul magazin la Cluj

Grupul italian Enel are de luni primul său magazin dedicat din Cluj-Napoca în cadrul strategiei sale de a deschide noi unități fizice în România.

Prezent pe piața de furnizare de energie electrică și de gaze naturale din Cluj din 2016, cu cele două puncte de vânzare, Enel a anunțat deschiderea unui magazin într-un spațiu prietenos și ușor accesibil, pentru a deservi clienții rezidențiali și de business care beneficiază de un spațiu de vânzare dedicat și de oferte personalizate pentru furnizarea de energie electrică și gaze naturale pe piața concurențială.

La evenimentul din noul magazin de pe Calea Mănăștur au participat Carlo Pignoloni, CEO & Country Manager Enel România; Michele Abbate, Director General Enel Energie & Enel, Energie Muntenia; Oana Albu, Manager Rețea Magazine Partener; Luciano Sarleti, Director Vânzari Indirecte, Enel Energie și Enel Energie Muntenia; Marco Viavattene, Director Comercial, Custom Service.

Noul magazin oferă aceeași experiență deosebită pentru clienții Enel din toată țara. Clienții rezidențiali și cei business din zonă pot vizita magazinul Enel de pe strada Mănăștur nr. 64-66, parter, unde vor primi consultanță de specialitate și oferte dedicate în alegerea/ schimbarea furnizorului de energie electrică și gaze naturale.

Punctele de vânzare din cadrul celor două centre comerciale nu vor mai funcționa, activitatea lor fiind concentrată în acest nou spațiu, primitor și ușor accesibil, într-unul dintre cele mai animate cartiere din Cluj-Napoca. Clienții pot ajunge la magazin cu unul dintre troleibuzele 1, 6, 7, 9, 19, 24, 25, 29, 42 sau 52, stația Calea Mănăștur.

De luni până vineri, între orele 09:00 și 17:00, consultanții vor face recomandări cu privire la ofertele de energie electrică, gaze naturale, vor prezenta produsele și serviciile Enel, vor sprijini clienții în timpul procesului de contractare, pentru parcurgerea pașilor necesari la stabilirea unui contract nou, dar și pentru operațiuni de zi cu zi disponibile în magazin.

Mai mult, clienții rezidențiali pot beneficia de oferte de servicii de energie electrică și gaz potrivite nevoilor lor, precum Enel Fix Relaxat, care oferă un preț avantajos la energia electrică și două intervenții de urgență pe an la instalațiile electrice sau la cele de alimentare cu apă, desfundarea instalației de canalizare a apei, lăcătușerie, repararea boilerelor electrice.

Pentru clienții business, Enel Confort asigură, pe lângă tarifele avantajoase, intervenția imediată în caz de deteriorare a sistemelor electrice și verificarea anuală a prizelor. Aceste servicii garantează accesul la o echipă de profesioniști care se pot ocupa de lucrările de reparație a instalațiilor, oferind servicii rapide, eficiente și de calitate, 24 de ore pe zi, printr-o rețea de companii specializate, gestionate de Europ Assistance.

Mai mult, clienții pot achiziționa de la noul magazinul aparate de aer condiționat, centrale termice și boilere pe care le pot plăti în tranșe, prin intermediul facturii de energie electrică, ușor, fără a fi nevoie de un card de credit.

O dată cu liberalizarea pieței energiei, a fost implementat un cadru legal care să permită tuturor consumatorilor de energie electrică și gaze naturale, indiferent de natura consumului (gospodărie sau business), să își folosească dreptul de eligibilitate în alegerea furnizorului dorit de energie electrică.

Clientul final poate schimba furnizorul de energie conform ordinului nr. 105/2014, emis de Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei. Acesta este un proces gratuit, care nu implică modificări tehnice ale sistemelor.

Comenteaza