Walking Month strânge bani pentru singurul taxi comunitar din Cluj

Walking Month strânge bani pentru singurul taxi comunitar din Cluj
Miercuri au început înscrierile în cea de-a treia ediție a competiției caritabile Walking Month, concursul care îi provoacă din nou pe clujeni să lase mașina acasă și să meargă cât mai mult pe jos, pentru a câștiga sănătate, premii dar și pentru a-i ajuta pe cei care nu pot să umble.

Walking Month va avea loc între 11 septembrie și 10 octombrie și este un mod inedit de a strânge fonduri pentru o cauză bună. Compania organizatoare, Betfair Romania Development, suportă toate costurile programului, astfel încât 100% din taxele de înscriere în concurs reprezintă în fapt donații către o asociație nonprofit.

Anul acesta, Walking Month susține activitatea Beard Mobilului, primul taxi comunitar gratuit din Cluj-Napoca destinat persoanelor cu venituri mici sau cu probleme de sănătate pentru acele drumuri esențiale către spital sau școală. Operat de una dintre cele mai neconvenționale asociații nonprofit din România, Beard Brothers, acest taxi gratuit oferă acces la servicii medicale și de educație oamenilor care au cea mai mare nevoie de ele.

În prezent, Beard Mobilul funcționează strict în regim de voluntariat, cu 150 de curse pe lună, neavând fondurile necesare pentru a asigura o activitate susținută zi de zi. Cu sprijinul participanților la Walking Month, organizatorii și-au propus să asigure costurile de funcționare pentru un an întreg, ceea ce va permite realizarea unui număr triplu de curse în fiecare lună, dar și achiziționarea unui elevator necesar pentru transportul persoanelor cu dizabilități.

Înscrierile în competiție se pot face începând de astăzi pe site-ul www.walkingmonth.ro, sau direct din noua aplicație Walking Month. Participanții vor avea la dispoziție o lună, din 11 septembrie în 10 octombrie, pentru a face cât mai mulți pași, în echipe de câte patru persoane.

La final, cele mai bune echipe vor câștiga premii precum primele abonamente la Festivalul Electric Castle 2018, echipamente sportive și de relaxare, cafea de la Narcoffee Roasters și alte surprize oferite de companiile partenere ale proiectului.

Walking Month este un câștig și pentru cei care nu vor încheia campania cu premii, dar care au reușit ca timp de o lună să adopte un stil de viață mai sănătos, cu mai multă activitate fizică. În plus, campania contribuie și la decongestionarea traficului rutier într-una dintre cele mai aglomerate perioade de peste an, care include începerea anului școlar și apoi a celui universitar.

În cele două ediții anterioare, 2.000 de participanți au demonstrat că vor să câștige sănătate și să ajute la rezolvarea unor probleme ale orașului. În 2015, 600 de persoane au strâns 42.000 de lei pentru secția de terapie intensivă a Spitalului de Urgență pentru Copii din Cluj-Napoca. În 2016, numărul de participanți a crescut la 1.440, care au donat 132.126 de lei pentru terapia copiilor cu dizabilități neuromotorii aflați în grija Grădiniței Speciale Malteze.

Comenteaza