Turistă supărată-foc după ce a luat plasă cu o rezervare în Cluj-Napoca: "O frumusețe să ajungi la 4.00 dimineața și să cauți cazare"

Turistă supărată-foc după ce a luat plasă cu o rezervare în Cluj-Napoca: "O frumusețe să ajungi la 4.00 dimineața și să cauți cazare"

O turistă, care a vizitat Cluj-Napoca la începutul acestei luni, a povestit cum a ajuns să-și caute cazare în oraș, dimineața la ora 4, deși își făcuse o rezervare încă din luna noiembrie a anului trecut.

"Nu recomand Apartament Ultracentral Cluj Napoca din Piața Muzeului. Am avut rezervare din luna Noiembrie cu confirmare de la Booking pentru 2 nopți in luna Martie, iar cand am sunat pentru detalii, d -na mi-a spus ca este altcineva cazat acolo, ca, probabil booking a dat eroare . Ce sa spun, o frumusețe sa ajungi la Cluj la ora 4:00 dimineața și sa cauți cazare, binențeles la preț dublu, ca doar are concert Andrei Rieu și proprietarii de apartamente își permit luxul sa “selecteze” clientela. Călătorii sigure sa aveți!", a scris C.B. pe un grup de Facebook.

Postarea turistei a fost urmată de mai multe comentarii legate de rezervări și cazări.

"Oriunde mă duc, sun cu o zi, două înainte, să mă asigur că totul e ok. La Cluj e sport general treaba asta. Au dormit mulţi pe stradă în perioada Untold", a comantat cineva.

"Știu, am sunat cu doua zile înainte de data când trebuia să mă cazez, a spus că este ok și că primesc in dimineața când trebuia să mă cazez detaliile. Nu am primit nimic și am sunat iar. Atunci m-a anuntat că îi apare alt nume la rezervare și îi pare rău dar crede că booking a avut o eroare și că nu are liber", a precizat C.B..

"Sunt și clienți că mine care nu rezervă prin platforme, sună sau merg direct la particular, mi s-a întâmplat să trimit avans direct la proprietar, un alt turist a rezervat pe booking aceeași camera în aceiași perioada, am fost contactată de proprietar că a primit avans și am camera rezervată, turistul celălalt a fost anunțat de proprietar, respectiv de booking că nu este valabilă rezervarea lui! A fost chestie de 1 zi distanță între o rezervare și altă, dar eu plătise deja când s-a observat dublarea! Eu nu am încredere în intermediari, că țin aia cont că am rezervat eu într-un site, sun la telefon, și nu mă duc cu copilul de mână, câine surd la vânătoare!", a scris un membru al grupului de pe Facebook.

"Nu mă duc câine surd la vânătoare, am călătorit în multe țări cu cazare prin booking. Nu am pățit niciodată așa ceva și nici măcar nu am fost informată de booking că rezervarea nu mai este valabilă. Prin postarea mea nu am vrut decât să informez turiștii de nesimțirea unora", a replicat turista rămasă fără cazare la Cluj.

"Da, și mie mi s-a întâmplat, tot la Cluj. Făcusem rezervarea pt perioada Untold-ului iar când am ajuns în Cluj, proprietara mi-a zis ca a dat camera altcuiva care a plătit prețul dublu fata de cât stabilisem cu ea, inițial!", a relatat o altă persoană.

loading...
Comenteaza