Foto Maurer Imobiliare a vândut peste 9000 de apartamente, în proiectele sale din țară

Maurer Imobiliare este un nume cu rezonanță pe piața imobiliară din România, fiind una dintre cele mai
mari companii din domeniu, care a reușit să livreze mii de locuințe, în cei peste 14 ani de activitate.
Valorile care stau la baza acestei companii o ajută să crească pe zi ce trece, să capete amploare și să-și
consolideze tot mai bine statutul pe care și l-a conturat pe piața de profil.

Abonează-te pe   Poza noua 31.03.2021
Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitează pagina principală ZIUA DE CLUJ

Cu o evoluţie extrem de dinamică, dezvoltatorul imobiliar brașovean a depășit cifra de 9000 de
apartamente, o cifră care cumulează vânzările de apartamente din cadrul proiectelor imobiliare din țară,
aflate sub semnătura Maurer Imobiliare.

Un leadership pozitiv, cu o viziune clară și puternică, abordarea pragmatică și coerentă a proiectelor de
către echipele de profesioniști și comunicarea inteligentă cu beneficiarii și colaboratorii, ar putea
reprezenta pilonii de bază în evoluția de succes dezvoltatorului imobiliar. Cu toate acestea, Simon
Maurer, fondatorul companiei, consideră că un alt element are adevăratul efect de propulsare. „Drumul
nostru nu ne-ar fi dus până în acest punct, dacă nu ne-ar fi fost alături Dumnezeu. Fără credință și fără
să fim onești în orice etapă din evoluția noastră, nu am fi reușit nimic.”

Proiectele Avantgarden3 Sibiu, Avantgarden3 Brașov, Maurer Residence Brașov, Maurer Villas Brașov,
Maurer Residence Constanța, Maurer Residence Târgu Mureș, Maurer Panoramic Cluj-Napoca și Maurer
Residence Sighișoara, mai mult decât apartamente în imobile noi, reprezintă expresia încrederii clienților
în experiența și seriozitatea acestei companii.

Dorința de implicare în viețile oamenilor și crearea unor punți puternice de legătură cu clienții lor, care
să dureze în timp, au fost predominante pe parcursul întregii evoluții a acestui dezvoltator. Chiar dacă
pare doar un clișeu, reprezentanții de marketing din cadrul companiei nu vorbesc despre apartamente
atunci când se raportează la acest număr de 9000, întrucât pentru oamenii din interiorul acestei
companii contează cu adevărat ceea ce se întâmplă după recepționarea unui apartament. „Aceste 9000
de apartamente vândute nu reprezintă altceva decât visurile celor care ne-au oferit încrederea lor și au
ales să pășim împreună spre ACASĂ – acel loc care, mai mult decât cărămidă, beton și ciment, înseamnă
emoție, familie și o permanentă stare de bine. Brașov, Sibiu, Târgu Mureș, Constanța, Sighișoara, Cluj,
mai mult decât puncte de pe harta României, înseamnă locurile în care ne-am pus amprenta și am
contribuit la crearea unor comunități tinere și dinamice. De la început, ne-am focusat toată atenția către
viața din aceste cartiere, către oamenii care însuflețesc aceste clădiri, iar zecile de evenimente, acțiuni și
activități dedicate comunităților noastre stau mărturie acestui fapt”, susține Cristina Nicodim, Specialist
Marketing în cadrul companiei.

Flexibilitatea și orientarea către nevoile clienților lor au stat la baza relațiilor pe care le-au construit și le-
au consolidat în timp și au reprezentat, de foarte multe ori, punctul de diferențiere între diverși jucători
de pe piața de profil. „Construim de peste 14 ani în România și în tot acest timp am adaptat locuințele
clienților noștri la cerințele pieței. Am fost mereu partenerii clienților noștri, am dat dovadă de
flexibilitate, am fost adepții personalizării produselor noastre în funcție de nevoile fiecăruia și am reușit,
astfel, să transformăm un simplu apartament în ACASĂ. Cu siguranță și acesta este unul dintre atuurile
care ne-au ajutat să evoluăm dinamic pe piața imobiliară și să reușim să construim chiar și atunci când
conjuncturile păreau a fi nefavorabile. Recomandările clienților noștri sunt cea mai mare realizare a
noastră, ne bucurăm de încrederea lor și acest lucru ne onorează.”, susține Cristina Țirea, Coordonator
Vânzări în cadrul companiei.

Compania Maurer Imobiliare a fost în permanență în căutarea unor soluții inovatoare și tehnici noi de
construcție care i-ar putea ajuta să îmbunătățească timpul de livrare și, în egală măsură, să facă
experiența de locuire a clienților mai ușoară și mai plăcută. Dovadă stă faptul că în luna august a anului
trecut, Maurer Imobiliare a lansat pe piața imobiliară un concept inovator și unic de recompartimentare
a apartamentelor prin care se obține maximizarea spațiilor din cadrul unui apartament. Acest lucru este
posibil prin integrarea în cadrul apartamentelor a conceptului inovator RoomInnovation care vizează, în
mod direct, aspectele funcționale și de design ale locuințelor, conceptul fiind dezvoltat de către
fondatorul companiei Maurer Imobiliare și executat tehnic împreună cu firme germane de prestigiu. „Ne
dorim ca acest concept să ajungă în casele câtor mai mulți oameni, nu doar în România, ci peste tot în
lume, pentru că, în linii mari, este un concept care sporește calitatea vieții oamenilor. Aportul nostru
social prin conceperea acestui produs extrem de util în casele oamenilor este unul semnificativ.”, declară
Simon Maurer despre conceptul inovator RoomInnovation.

Toate proiectele de tip cartier, aflate sub semnătura Maurer Imobiliare vor beneficia de acest upgrade,
însă Avantgarden3 Brașov (proiectul-etalon al companiei) este primul proiect care are integrat
RoomInnovation. Odată cu faza V, a fost lansat conceptul de „Apartamente multifuncționale” - primele
apartamente de acest tip în care este integrat conceptul inovator prin care un apartament își schimbă
funcționalitatea și își dublează, practic, suprafața.

Mai multe detalii despre proiectele Maurer Imobiliare puteți vedea pe www.maurerimobiliare.ro.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Loading...
Comenteaza